haii assalammualaikum
tak tau nak mula mcm ne..hahaha...penat baru lepas main ngan ank buah..layanz budak kecik ni mmg best....hati kita yang tengah sedih pun leh jd hepy..ooo sebenrnyer miszrockers nak ckp pasl percutian miszrockers ke PAHANG...hohoho...jakun x penh p pahang..nak wat mcm ne..family jarang p jalan2 jauh mse cuti..so miszrockers amik kesempatan pegi PAHANG dengan kawan-kawan..p PAHANG ni dah lama..mse bulan 4 x silap..mse ni kitaorng tengah praktikal..almaklumla..bru dpt gambar..so bru leh wat entry..hehhee...xpo eh..

so..kitaorng bertolak pagi..spe kitaorg tu erk..miszrockers..dhabitah dan pijah..
kitaornag naik kete dhabitah..sebab pe??..sebab die orang pahang..so nak p tempat diela..
diela kne drive..hahahhaha...sebab nnt kitaorg stay umah die..hehehe...
perjalanan yang jauh..tapi miszrockers xmo tdo..sebb nak tgk pemndgn nk ke pahang..hahaha..dan akhirnyer perjalann yang mengmbil mse 3 jam..smpai gak..PAHANG DARUL MAKMURsesampai je di sana lepk umah dhabitah dulu..pstu rancg nak p mana...tapi lama2 zzzzzzzzzzz...tdo jap..hahaha...

bangun2 je...kitaorng jemput stu member..haziani ezy namanyer...hahhaa..
pstu kitaorng rancg p tgk movie..AVENGERS..hahahaa...


ye cik dhabitah tengah tuggu turn nak bli tiket AVENGERS.....x ramai orang..sebab kitaorng tgk midnite...hahahhaa..bolehnyer mse tengok ezy ngn pijah tido dalam wayg..aiyaaakkk..kes mengantuk la tu..apa pun x boleh..tp aq ..hoho..no way nak tdo..byr tu..so tahan2 mata...hhaa...hbis je trus blik n tdooooo..hahaha



wah..sebelum perut rasa lapar la apalk..nmpk MCDONALDS..time2 lapar apa pun sume nmpk sedap..so melntak jele...x kishla ape di depn mata.. (sebenrnyer tgh bagjet)..hahahha



apapun nampak sedp...nyum2..nyumm..

pastu kitaorg bertolak p kuantan..tempat orng sellu nak bergambar..bg bukti yg hang memg p..haha


K dengan N dah hilang sebab aq nagn pijah amik..N aq amik sebb nama aq huruf N hahaaha..apa pun x boleh (mcm jambu palk)



 pastu kitaorng pun p pantai....malam mcm ni mmg syok dengan angin kat pantai


ni la nama pantai tu...biasa2 je..hehe


diaorng tgk gmbr apa la tu..hehehhee,,,...


sayalah model ratu biru..hahahha..suma biru..lalala..nsb de coklat nagn merh..


ni ratu pasir..nak amik dengn pasir je..x tau pe motif..hahaha..tapi lawa pasir tu jatuh..lalala


bersantai di tepi pantai..smbil skodeng2 orang..hahahha....pastu kitaorng pun p la tgk wayang midnite tu..n then blikkkk...weeeee...wlupun x bnyk tempt miszrockers enjoy...
 p/s: ade smbungan citer..hahahaa..k bai



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours