haii assalammualaikum...

tengah baca suratkhabar...x sudah2 kes ni..haisshhh..semalam tengok wanita hari ini pun pasl kes ni...bile terjadi sekali..akan terjadi lagi..dan lagi...ingt ape..suka2 ke wat bnde tu..macm mainan ke ape..nk kata xde otak..xkn orang tu leh hidup plak..mayb otak die terletk tmpat lain kot..mase buat x ingt tkut ke ape..dh terjadi bru pk malu..pastu xnk tggungjwb..eeeee..geram2..

korang msti tau kan ape yg miszrockers bebelkan...ape lagi kes buang bayi la..apela diaorng pk mse nak buang ank yang tidak berdosa tu..adakah semata-mata pk malu..tolonglaaa..ade tu main cmpak2 sekrang..ingt ank patung ape nak main cmpak2..tu bnde hidup la..come on la..

tu kalo kes dah bersalin..kalo yng masih baru..diaorang akan gugurkan kandungan tu..
diaorng akn p klinik2 yang membuat pengguguran ni..sanggup korang buat bnde ni sume..
diaorang sanggup sakit dari wat sesuatu yang membawa kebaikan..walupun ank tu bukan kehendak mereka...yg doktor2 buat bnde ni pun sme bodoh..haaa amik kau..kan dah kuar perkataan tu..(marah sgt ni)..kan bagus kalo semua doktor jadi macam DOKTOR ARTA...sape DOKTOR ARTA??..tu doktor hanya lakonan..hohoho..DOKTOR ARTA lakonan yang dibawa oleh pelakon Azlee Senario dalam filem Ngangkung..kalo semua doktor mcm tu..dapat mengelakkan penggugran bayi...

dan kalo miszrockers adelah HULK..miszrockers bukan bertukar hijau..tapi biru..hahaha..sebab miszrockers suke biru..miszrockers akan membanting diaorng yang melakukan kesalahan ini macam dalam citer Avenger..haha mcm ni...


yeahh amik korang....yeahh raskan..nah..nah..dush..dush...hahahha..baru ko tau mcm na bayi yang korang buang rasa...eeeeeeeeeeeeeeee..............(bertukar)..

tapi sapela miszrockers nak menghukum diaorng....negara kita ade undang-undang..so biar mereka yang tentukan..tu baru hukuman dunia..blum hukuman akhirat..so pikir-pikirkan la erk... sempena masuk thun baru ni marilah kita sme2 tingkatkan iman kita..berubah ke arah kebaikan...kita perbaiki mn yang salah.


tengok gambar pun dah seram..apalgi buat..subhanallah..sedarlah wahai manusia...k bai..=(
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours