haii assalammualaikum..

hohoho setiap hari jumaat jam 10 malam mesti akan tengok astro warna 132...kenape??..ade ape ye??..citer ape??...haha..citer yang miszrockers minat..dan muncul hnyer sethun sekali..ye ke..agknyer la kot..citer MAHARAJA LAWAK MEGA...huhuhu...sebelum ni MAHARAJA LAWAK JE..sebb mse tu yang lawan hanya la peserta RAJA LAWAK...kemudian ditambah dengan MEGA sebab pertndingan antara pelakon-pelakon komedi...tapi sekrang dicmpur antra pelakon komedi dan raja lawak...

malam ni sangat klkar berbnding sebelum-sebelum ni..mayb sebb dah ade penyingkiran..mereka buat dengan sebaik mungkin untuk tidak berada di bawah..malam ni semua peserta tidak menghampakan..dan semua telah emmbuat yang terbaik..harap2 seterusnyer akan lebih baik smpai la ke final...peserta tuk musim ni ialah..

1) JAMBU
2) JOZAN
3) SHIRO
4) SAYWHO
5) BANDUNG JOKERS
6) SABON
7) R2
8) BOBOI
9) PI MAI
10) BALAS
11) DADIDU
sygnyer kumpulan BALAS, PI MAI dan DADIDU telah disingkirkan...oohh miszrockers sokong JAMBU..hahhahaha..muke legend tp hati kiut..auwwww...hahaa...diaorng very funny...keep going guys...peace yoo...(bak kata ac mizal)...hehee..k bai.



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. sangat2 kelakar.. suka! ena layan maharajalawak mega je.. yg biasenya, ena tak berapa nk layan.. ngeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. tau xpe..akn pun layan maharajalawak ni..yang raja lawak akn x lyn sgt...mlm ni yng plg best..muzikal punyer..hehee

    ReplyDelete