hai assalammulaikum..

Sekali tengok, rasanya ramai yang dapat menjangkakan Zila Bakarin ada membuat sesuatu pada wajahnya. Terbaru, menerusi Sinar Harian, Zila Bakarin mengakui yang dia pernah melakukan suntikan pada mulut dan dagunya empat tahun yang lalu.

 Walaupun begitu, Zila Bakarin mengakui yang dia menyesal kerana melakukan perubahan pada wajahnya. Kalau dapat diundur masa, pasti Zila tidak akan menyuntik wajahnya. 

Kata Zila Bakarin:-
Kalau masa boleh diputar ke belakang, saya memang tak akan lakukan suntikan pada wajah. Walaupun sudah lebih empat tahun saya tidak menyuntik apa-apa pada wajah, tapi bentuk tersebut masih kekal. Bila saya lihat gambar lama, saya rasa wajah saya sudah cukup sempurna. Jadi pada sesiapa yang mahu menyuntik atau mengubah wajah, saya rasa baik lupakan sahaja niat mereka itu.
zila bakarin suntik


botox...ermm korang msti familiar dengan perkataan botox ni..botox femes dikalngan artis..fungsinyer nk mncntikkan body ler.. manusia tidak penah puas dengan apa yang dimiliki..diaorng snggup mengeluarkan duit yang bnyak untuk mencantikkan diri tanpa memikirkan keburukn yang bakal ditrime..



tengokla tu..buruk ya ampun...SENTIASALAH BERSYUKUR DENGAN PEMBERIANNYA...renung2kan dan selamat beramal..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. terlajak perahu boleh diundur.
    lepastu sambung sendiri.
    haha.
    zila bakarin dulu lg cun kan :)

    ReplyDelete
  2. heyyy seramnyaa tengok muka membengkak macam tuu!

    ReplyDelete
  3. Kononnya nak jadi cantik tapi bertambah buruk......

    ReplyDelete
  4. Macam hantu pulak dah yang last sekali tu.Maka,sentiasalah bersyukur atas setiap kurniaannya

    ReplyDelete
  5. misluvcoklat..terlajak kata tnggung sndri..hahaa..tau slh pntun..tau xpe..dulu die lagi alwa..

    ReplyDelete
  6. nadia..mmg serm wooo..tang mn cntiknyer pun x taula..

    ReplyDelete
  7. iyxat..hahaa...lumrah mnusia..yang x penh bersyukur

    ReplyDelete
  8. areim..betul tu..=)..so kite x mau la tukar2 erk..jerwt pun jerwtlaa

    ReplyDelete
  9. Laa tak tahu pula zila bakarin tu cucuk botox.. Patut dagu bonjol elok jer.. Betul tu apa2 pun.brsyukur dgn apa yg ada..

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  10. tengok dia berlakon satu cerita tue... bibir dia nampak lain. mmg seyes cucuk botox kalau lagu tue gak bentuknyer. Allah dah jadikan kita sebaik2 manusia dngn sempurna, nak jugak ubah kesempurnaan ciptaan Allah tue...

    ReplyDelete
  11. ash..tgk muke die pun dh tau..bukn setkt dagu tgk pip ngn bibir..naik semcm..kite mmg patut sentiasa bersyukur

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah xpernah terniat nak ubah ciptaan Allah apetah lg dgn amek suntikan nie sume..bahaya 1 hal..huhu

    ReplyDelete
  13. In 2001, Botox advertising delivered very well, as even more than 1.6 million clients took injections, an explosion of 46 percent beyond the previous year.Botox Even more demanded than breast enhancement treatments, Botox is regarded by some as the ultimate of providing young appearances.

    ReplyDelete
  14. This particular is usually apparently essential and moreover outstanding truth along with for sure fair-minded and moreover admittedly useful My business is looking to find in advance designed for this specific useful stuffs… botox in houston

    ReplyDelete