hai assalammualikum..

pagi tadi nad dikejutkan dengan message telefon..bile nad buka..seorang sahabat UUM nad iaitu hanis bagitau sahabat kami telah meninggal dunia..Ya Allah..macam x caya je..nama arwah musa..nad kenal dengan musa pun mase praktikal..die kawan baik hanis..nad x kenal die mase kat UUM..sebab kami lain kos..dan lain hostel..kelas pun xde yang sama..mase praktikal..musa memang seorang yang baik..tapi die pendiam..x taula pemalu kot..dan mse praktikal..nad tumpang musa untuk balik umah sewa..musa dikhabarkan meninggal kul 3 pagi akibat excident di Muar..sebelum ni die bekerja di subang jaya..selepas tu dapat keje di kluang..smoga arwah ditempatkan di kalangan yang beriman..amin..=(

kenangan nad dengan arwah...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. AL fatihah ~

    smoga arwah ditempatkan di kalangan yang beriman..AMiN !

    ReplyDelete
  2. Al fatihah...


    tapi part yg "dan lain hostel" tuh nk tergelak plak... huhuhu...of kos la laen kan!!! :P

    ReplyDelete
  3. al-Fatihah..semoga arwah ditempatkan di kalangan hambaNya yg soleh...amin...

    ReplyDelete
  4. al-fatihah.,
    semoga arwah di cucuri rahmat.. amin.

    ReplyDelete
  5. alfatihah...semoga dicucuri rahmat...

    apa sebab meninggal?

    ReplyDelete
  6. Innalillah.Arwah meninggal sbb xcident kat muar?hmm kpg kak fahz tu..semoga rohnya dicucuri rahmat.Amin..

    ReplyDelete
  7. al-fatihah, setiap yang bernyawa itu pasti akan menghadapi kematian, tidak mengenal usia dan masa.. Tidak kira di mana dan bila.. itu hanya Allah sahaja yang tahu.. Semoga roh di tempatkan dalam golongan orang yang beriman dan di cucuri rahmat.. Al-fatihah..

    ReplyDelete
  8. alfatihah..allah lebih menyanygi dia.kita cume dptkana iktibar dri pe yg berlaku je

    ReplyDelete
  9. Al-fatihah.. Muda lagi musa ni.. Tengok gambar musa ni teringat pula arwah kawan meninggal kerana exident juga.. :-(
    Moga arwah ditempatkan dikalangan ahli2 yg beriman

    By: djdanchef.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. TERIMA KASIH SEMUA..=(..SEMOGA ARWAH DITEMPATKAN DI AKLANGAN ORANG BERIMAN..

    SYAKIR..MAKSUD NAD PENGINAPAN KITAORNG ..KAT UUM NAMA PENGINAPAN LAIN-LAIN..TAPI SETIAP PENGINAPAN ADA UNTUK BLOK LAKI DAN PERMPUAN..

    ReplyDelete