hai assalammualaikum..

hahahha..kalau nak diikutkan..makanan ni dah lama dah orang serbu..orang lain dah beli berbungkus-bungkus dan siap penah buat sendiri..nad terkedek-kedek macam itik baru nak merasa makanan ni..orang lain dah beli berkali-kali..nad baru jumpa sekali..orang lain dah sumbat ke mulut berkali-kali..nad baru nak sumbat ke mulut dua ketul je..orang lain dah kenyang..dah siap jemu dah..nad baru je nak masuk mulut..puas pun x  lagi..apalagi jemu..hahaa..kalo dikategorikan orang belum penh makan lagi..not me la..haha..kalo dikategorikan orang alst..mayb aq kot..nak wat mcm ne..akk ipar baru bli ..so sental la 2 ketul mse tgk TV.kalo korang tgk gmbr mesti taula ape die makanan tu..

inilah makanan tu..DURIAN CREPE..hahahha...tgk baru keluar dari peti sejuk..nyum2..nampak je trus amik dan makan..lebihnyer makan mase tgk ulanagn MLM..bukan skim cept kaya tula tapi MAHARAJALAWAK MEGA..hahhaha...tapi dpt 2 ketul je sebb akk ipar aq bli sikit..yang lain pun nak makn gak..

ko tengok bukan men gebu lagi...bile aq rse yang menyedapkan crepe durian ni ialah krimnya..krim nyer macm aiskrim..so xde la mual sgt..xdela rse mcm mkn durian sgt kann..ok nnt akn ku cuba buat sndri..nak buat kne ada ongkosnya dong..hohohoho...mmg x puas mkn 2 ketul je..huhuhu
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. aku x pernah makan lg :(

    ReplyDelete
  2. sekarang dah slowww sikit kan musim durian crepe ni. kalau dua tiga minggu lepas, perghhhh. berhantu. mana mana ada cite pasal durian crepe.

    ReplyDelete
  3. syakir..tggu musim durian lagi bru leh dpt..hehe..x pun cr cept2 sekrg..=)

    ReplyDelete
  4. nadia ..tau xpe..nad gak yang dapat last..haha

    ReplyDelete
  5. sy sampai skrg xmkn2 durian crepe nie...durian pown xleh sentuh..hihi

    ReplyDelete
  6. Myu pon blom pernah makan lagi.
    Hari tu pernah nampak orang jual tapi tengok je lah. hahaha

    ReplyDelete
  7. sedapkan kak.. ritu abg sy bwa crepe yg gergasi punya, perghh puas!

    ReplyDelete
  8. aina..ade yang gergasi punyer ke..pergh xleh balh..hehee

    ReplyDelete