hai assalammualaikum

hari sabtu punyer citer..baru nak update hari isnin..hahaa..xpela..aslkn update kan..so citer pe hari sbtu kul 9 malam..citer FEAR FACTOR SELEBRITI MALAYSIA...cabaran kali mencabar gila siot..ade main binatang2 plak..alamk..binatang paling nad takut..nama je rockers tapi penakut gak tau..binatang ular la apa lagi..tapi mayb mse tu binatang tu xde bisa..kalo ada bisa dah mampus kot selebriti-selebriti tu..

episod kali ni..peserta kene bermain dengan ular plak..permainnanyer sorang kene diletakkan dalam peti kaca dan diikat..dan diletakkan ular-ular hidup tu..tidurla ko ngn ular..haha..dan seorang partnernyer lagi kena melepaskn tangnnyer yang digari tu..pastu amik jumlah ular yang mereka cabut sebelum permainan..contohnyer kalau empat..amik empat jele ular dan pastu mengambil kunci dan membuka kunci partnernyer yang di dalam peti kaca itu..


tapi episod kali ni..bukan satu je cabaran..tapi dua cabaran..selepas main dengan ular..para peserta kene plak mengharungi cabaran di tempat tinggi..


pasangan Didie Alias dan suami apabila Aaron Aziz mengumumkan mereka terpaksa meninggalkan gelanggang   akibat ketakutan yg amat sgt Didie untuk menghadapi cabaran mengangkat ular mengakibatkan mereka tersingkir. Ia di tambah pula dengan masa yg tidak begitu pantas Didie bersaing dengan Ezlyn dalam cabaran kedua menjadikan mereka peserta paling bawah sekali untuk minggu ni. Tahniah di ucapkan kepada pasangan pelakon Dazrin dan Hairul kerana menjadi juara untuk minggu kedua sebagai peserta paling pantas untuk kedua2 cabaran ini. Mereka berjaya menghabiskan cabaran ular dengan tenang dan juga berjaya untuk cabaran ketinggian bagi pusingan kedua. Berjaya membawa pulang RM10k bagi juara mingguan.


nantikan cabaran seterusnyer
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

22 comments so far,Add yours

  1. Sesungguhnya ku tak tau dan tak penah tengok cerita apa ni..

    ReplyDelete
  2. lojik r takut ngan ular,, geli giler kot,, huhu

    ReplyDelete
  3. ena first time tengok masa kat hotel kt melaka ritu.. hahaha... ena dah lama tak tengok fear factor ni.. dlu suka tngok, tapi yg luar negara punya la.. sebab kena makan benda yg pelik2.. ahakx

    ReplyDelete
  4. kalau nad kan, nad lagi takut yang mana? tinggi ke ular? kalau nadia, nadia takutttt tinggi. huhuhu

    ReplyDelete
  5. layan juga nadia fear factor nih hehee..shida kalau terpandang baru tgk hehee :D

    ReplyDelete
  6. yg cabaran ular tu xtgk..tgk cabaran kedua...cuak gak tgk..hehe

    ReplyDelete
  7. abg tak join event anak2 yatim tu,cuma menderma. :)

    ReplyDelete
  8. ada juga jeling tapi x sempat tgok

    ReplyDelete
  9. Tak smpt nk lyn tp tgk ikalanje dh takot apa kes?hehe

    ReplyDelete
  10. iyxat..aiyakk..citer astro maa..tepuk dahi banyak2..hehe

    ReplyDelete
  11. muja..tau xpe..wlaupun xde bisa..hehhe

    ReplyDelete
  12. ainaa..orng putih punyer lg dsyt n menjijikkkn..hehe

    ReplyDelete
  13. shidar..msti lyn punyer/..hehe..ade aaron aziz..haha

    ReplyDelete
  14. idiey..haisyee..tgk permpuan amik ular..hehe

    ReplyDelete
  15. sis minat fear factor ea ? jom same_same masuk fear factor. kihkihkihk !

    ReplyDelete