hai assalammualaikum

nad nak mintak maaf dari hujung rambut smpai hujung kaki..nad rase bersalah sangat..nad mintak ampun ye..selama 4 hari nad demam ...nad jarang on9..jarang blogwalking..jarang komen kat blog korang..sebabnyer nad demam...nad x larat..kalo on9 pun sekejp je..pastu x larat..klo tengok lame2 kepala penin..sebenarnyer nad nak mintak maaf kepada member blogger yang tag nad tuk contest..atau segmen atau seangkatan dengannya..nad x dpt tengok sebb x larat..semlam baru beransur sikit demam..alhamdulillah harini demam kurang bnyk sikit...tapi sedihnyer bile tengok contest tu dah tamat..sedih je..kesian orang yang tag nad..msti die x menang kot gara2 nad..sory erk..sory sgt2..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. cepat sembuh k nad..
    byk rehat pstu jgn mls2 mkn obat..
    huhu..
    moga cepat sembuh dear..

    ReplyDelete
  2. it is not your fault my dear,, jgan risau,,

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh akk~ ^^
    it's not your fault~ ^^

    ReplyDelete
  4. dah tak sehat nak wat cane kan.. blogger lain tu mesti leh faham nye.. ape yang penting banyak rehat dan cepat sembuh nanti ye.. pastu blog r puas2 balik.

    ReplyDelete
  5. sokay la larling, blogger pun manusia biase juga kan kan... apapun, kesihatan sis lebih penting dari blog ni.. ena nak sis shat dlu, lau tak ena merajuk tau!

    ReplyDelete
  6. feena..x mls..sebb nak baik cept..trime ksih cre ..=)

    ReplyDelete
  7. lisa..trime ksh dik..tkut je die pikir akk xnk join

    ReplyDelete
  8. kay are..trime ksh dik..=)..haha..alhamdulillah..siht dh..puas dh berblogging

    ReplyDelete
  9. aina..alhamdulillah..dah siht..=)..xmo merjuk nnt cept tua lo..haha

    ReplyDelete