hai asslammualaikum..

Roti Canai Cantik Satu - bukan nak citer pasal nad makan roti canai..bukan nak citer pasal kesedapan roti canai..dan bukan nak citer pasal tempat roti canai..haaha..TAPI nak citer pasal PENEBAR ROTI CANAI..kalo korang tengok mesti x kelip mata..hehe...mesti hari2 nak datang tempat tu..haha..nak tau sebab pe..

tadaaa..amacam cun tak..nak p tak kedai roti canai ni..jangan pandang sebelah mata je tau..ingat permpuan tak leh buat ke tebar2 roti ni..tengok tangan la..haha..memang laku la kedai ni..hehe..kalo pelanggan tau kat mana tempat ni..memang berduyun datang..x menang tangan budak ni nak tebar roti..tapi sayangnyer nad x tau kat mana budak ni bekerja..hehee..kebersihan terjamin..dengan keayuan bertudung..berbaju kurung lagi..

dan ini lagi satu..ternyata berpurdah tidak menghalang mereka untuk bekerja..dan pekerjaan mereka ialah menebar roti..roti canai memang terjamin dari peluh, dan bulu dada mamak..hehe..memang tiada apa yang mampu menghalang wanita daripada melakukan sesuatu yang mereka inginkan..tetapkan hati..yang kita mampu buat dan pekak kan telinga dengan kata2 orang yang dengki..

ADE SAPE2 TAU KEDAI ROTI CANAI DIAORNG NI..NAK PEGI
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. hamboiii.. lembut la roti tu karang.. tak cukup sekeping.. :D

    ReplyDelete
  2. mesti cepat abis dan ramai yg datang kan..

    ReplyDelete
  3. bagusnyee.. sejuk mate memandang.. :)

    ReplyDelete
  4. wow...memang cantik roti canai nie....nak order lah....

    Roti kosong garing satu...teh tarik kurang manis satu...kuah dal...

    hahaa

    ReplyDelete
  5. first time tgk awek yg tebar roti canai....... mesti ada kelainan...... kan sentuhan wanita.....

    ReplyDelete
  6. irwan..hahaa..berkeping2 beli..

    yui..hahaha..memang marbelous..

    kak nora..mestila cept hbis..smpai x cukup..hehe

    farisha..100% confirm..hehe

    red jambu..yup..tau xpe..

    muja..yup..sush nk tgk sekrg..

    mentari minda..haha..order kat cni x dptla..

    remy..memg pun..tu cube nk rse..hehe..tp x tau katne

    ReplyDelete
  7. x pernah pulak makan, biasa makcik2 aje,,,yang tebar roti canai nie,,,,

    mselim3

    ReplyDelete
  8. hehe.. roti canai adik manis satu.. <3 ^_^

    ReplyDelete
  9. selim..kalo jumpe mmg reziki..hehe..

    lokman..hehee..kt cni xdok..

    ReplyDelete

  10. waa,mesti sedap.teringin nak makan yang dorang buat,hee=D

    ReplyDelete
  11. Kalau bro la kan.. bro pinang terus.. simpan dekat rumah.. leh tebar roti canaiuntuk bro sorang je...

    ReplyDelete