hai assalammualaikum..

waaa majlis esok hari..tinggal sehari..nad dengan family bertukus lumus buat keje...penatt..penatt..sabo jela..nak kene sapu rumah..lap rumah..semua nak kene kemas..bilik nad lagi..cadar..langsir..macam-macam..nak kene buat bunga telur untuk 200 orang...nasib baik ade anak buah..lehla tolong..tolong ke??...makin menyepahkan adela...waaaaaa....paling besar pun baru darjah 3..dia sorang jela leh harap..tapi..tapi kannn..die tak tau nak ikat gula2 dekat bunga telur tu..waaaaa...hampeh punyer anak buah permpaun nad ni..haishh...terpaksala buat sorang..akak-akak yang lain sibuk jaga anak kecik masing-masing..sabo jela..

pastukaann..tetibe datang hero ni menyelamatkan dunia..hahahha...hero ni hensem..datang je tempat nad..terus amik bunga telur dan ikat gula-gula kat bunga telur tu..sambil cakap "apela akak ni, tu pun x pandai..macam ni la ikatnyer, pusing atas ni "..nad dengar pergh pandai plak die ikat erk..nad tak ajar pun..haisyeyy macam mana ni..laki lagi pandai dari perempuan..akaknyer ikat tali kat gula-gula, si hensem ni amik ikat gula-gula tu kat batang bunga telur plak..boleh tahanla..tapi bila si hensem ni bagi..nad tengok..nak gelak tapi tahan...hahhaa..klakr die ikat..tapi okla tak jatuh..hahaha...pandai sangat die ni..hehee..

nak tengok cara die ikat..meh tengok perbezaannyer..hehe..sepatutnyer ikat dekat tengah2 batang bunga telur tapi die..hhehe..


yang A si hensem punyer...hehehe..yang B ofkos nad punyer...


hahaa..x kisah la mana-mana..janji siap kann..hehee..nak tau sape si hensem tu..jap erk..

ni la SI HENSEM TUNJUK PANDAI TU..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. hahaha..tapi tak pe juga nak..hihi..si hensen pandai ikat..orang mane tahu..hahaha..siapa nak nikah nad...nad ke?

    ReplyDelete
  2. hensem + pandai buwat keje ag :)^ gudboy ^

    guAne_guane xkisah an sis asalkan keje cepat siap ~~~

    sis akan kahwin/nikah ea ? xjemputtt pom :(

    ReplyDelete
  3. ooo dia lah pnyelamat dunia nad hehee :D

    ReplyDelete