hai assalammualaikum..



bila tengok gambar ni..terkenang kembali masa kali kedua berjumpa dengan jejaka mafia..hahaha...korang tau kan apa die ni..hahaha..tak kan la tak tau..walaupun yang dalam gambar ni huduh dan senget dan macam nak runtuh je tapi kukuh lagi..cume die hancur setelah budak2 menerkamnya..hahaha...ni la COKLAT KLCC..akhirnya dapat buat gak...memang nad nak buat sangat sebab klcc lambang cinta kami berdua..wah kau...nad penah buat entry pasal klcc..baca ni ( MEMORI KLCC  )...

nad memang nak sangat buat sebb ni simbol cinta kami..dengan susah payahnyer nad dengan cousin dan sorang kawan nad pergi cari kedai bunga yang ada gabus siap bentuk klcc...sebelum ni nad ada pergi beberapa buah kedai tapi diaorang takda buat..puas mencari dan akhirnya dengan bantuan kawan nad ni jumpa jugak..tu pun kedai hampir-hampir nak tutup..syukur alhamdulillah..nad nak buat sndiri bentuk klcc guna gabus memang tak pandaila..pastu tak cukup masa...so carilah yang dah siap..

pagi ahad masa hari pertunangan..semua cousin tolong cantumkan coklat..yela kalo buat awal takut coklat cair kan..so buatla maasa hari pertunangan 14.4 tu..alhamdulillah..terhasil la sebuah coklat klcc..hhahahha..terlaksana juga nak buat simbol cinta kami ni..walaupun senget-benget..hehehe...

DUA CINTA MENJADI SATU
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. so... sweet.. KLCC tanda cinta... tahniah..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... comelnya!

    ReplyDelete
  3. nad!!! nape buat muja jelez ni,, grrr,,,

    ReplyDelete
  4. wah cantik dan kreatifnya... nnt dj pun nak buat la alang2 dj org penang nk buat simbol jambatan pulau pinang tanda cinta kami berdua.. hehe

    ReplyDelete
  5. Sweetnye sis... & romantik g2 :)

    Btw congrtsss ;)

    ReplyDelete
  6. akak bertunang? tahniah!:)

    ReplyDelete
  7. Gigih buat menara ni...nice.

    ReplyDelete
  8. sweett...gigih buat segigih kasih syg utk mempertahnakannya..:D

    ReplyDelete