PAGE RANK CHECKER DI GOOGLE

in , , by Nadia Johari, 16:10:00
hai assalammualaikum

Page Rank Checker Di Google - Cuti harini nad berkesempatan pergi blogwalking ke blog orang lain. Betapa seronoknya dapat blogwalking kau tau. Dah berapa abad nad meninggalkan aktiviti blogwalking ni disebabkan nad dah "dinaikkan pangkat" di tempat kerja..hahaa..facebook ke mana..blog dah ke mana..Tapi nad takkan abaikan terus, facebook dan blog la tempat nad mengetahui info dan aktiviti-aktiviti rakan lain. Blog dan Facebook la tempat nad merehatkan sikit minda ni. Blog la tempat nad meluahkan segalanya..hehe..harini nad blogwalking dan nad terbaca satu entry berkenaan google page rank di blog kak farah bubblynotes . Apalagi nad pun nad cek ler page rank nad..hee..dan jawapannya

Walaupun 1 kira memadai..ade juga tersenarai dalam google..kene berkerja keras lagi ni..hohoho..apa itu Page Rank. Page Rank ialah penilaian dari google terhadap blog/web kita. Semakin tinggi pagerank web/blog kita maka akan semakin ramai search engine menemukan blog/web kita,  dan blog kita akan ramai pengunjung. 


Nak tau ape itu angka 1/10, 2/10..tengok dekat SINI. Nak check page rank anda..boleh pergi ke http://www.prchecker.info/check_page_rank.php.

Masukkan nama blog anda

Masukkan verify code yang diberi.

Selepas itu keluar la angka pagerank anda. Selamat mencuba.


SHARE 4 comments

Add your comment

  1. isu pagerank ni memang tgh hangat di blog.. ^_^.. tapi kenapa link http://www.prchecker.info/check_page_rank.php. tak boleh di access? atau mungkin internet saya problem.. :)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...nadia,

    oklah dah pr 1, insaallah boleh meningkat naik tu...

    mselim3

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2