hai assalammualaikum

Lama tak cerita pasal dia ni..dah makin membesar dah..sejak aku tinggal dekat rumah sewa memang nad risau pasal dia..ada ke orang jaga dia..ade ke orang bagi makan kat dia..dia ni dahla hitam, gelap..suka tido kat luar..takut terlanggar kereta kang.. alhamdulillah...sekarang badan makin chubby..lain sangat dari mula-mula datang..yela makanan kat sini cukup..asal kenyang je keje dia tido..makan tido..makan tido..dah jarang main sebab takda sape layan die..kesian die..dulu die aktif sekarang dah pemalas...hohoho

kisah dia dari kecik sampai datang rumah aku sekarang dah besar


Ni la die Si Molly gebu hitam..Si Muka penyet..nampak mata je..yang lain hilang..hahhaa..hitam legam betul..yang penting comel..Benda yang paling pelik kat dia  sekarang ialah bulu dia..Ntah macam mana bulu dia dah bertukar menjadi warna lain..nak kata p buat colour takda plak nak buat..hahhaa..ke sebab die selalu berjemur kat luar terus bertukar warna..yela macam orang putih ler..berjemur nak dapatkan warna cantik..hahhaa..Molly memang suka tidur kat luar..dia akan masuk rumah time nak makan je..panggil nama dia terus datang....

Kat rumah nad, kitaorang tak bagi makan whiskies sebab kucing kampung kan..makan-makanan kampung..ahahha..dia makan nasi dengan ikan rebus..licin kau..aritu nad cuba bagi whiskies..mula-mula serasi tapi lama-lama dia muntah..so nad stopkan..sekarang kembali makan nasi dengan ikan rebus..yang penting sihat..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Hoho... mcm mana boleh tukar merah.. magik

    Makan nasi dgn ikan rebus memang power. Kucing kat kg pun suka makan mcm tuKopi n susu skrg seminggu sekali ayam rebus.. dato datinlah katakan..


    ReplyDelete
  2. hohoi, merah terus warna bulu dia... ajaibbb.... dah cam ada orang warnakan bulu dia lak.. XD

    ReplyDelete
  3. hohoi, merah terus warna bulu dia... ajaibbb.... dah cam ada orang warnakan bulu dia lak.. XD

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan..done follow 457

    ReplyDelete
  5. kak nur..hahhaa..magik bin ajaib...makan ikan jimat hahhaa

    aina..hahhaa..tak warnaka pun..semulajadi

    muja..kann..nad pun pelik

    tsumaki..tak tau la dear..haha..berjemur je kot

    asya..thnk you

    ReplyDelete
  6. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete