hai assalammualaikum

Ephyra Idamanku : Beri Kesan Positif - Sebelum itu nad ingin berterima kasih kepada kak Mialiana dan pengasas Ephyra Puan Amiza kerana memilih nad sebagai pemenang untuk pantun terbaik Ephyra. Orang sekarang ni semua nak cantik bukan sahaja wanita malah lelaki pun nak nampak hensem. Kalau tengok televisyen, majalah, suratkhabar mesti banyak iklan kecantikan kan, dan kita akan terpengaruh nak beli sebab tengok muka diaorang makin cantik, tapi tak semua produk kecantikan sesuai dengan kulit kita. Ada yang sanggup berhabis beribu ringgit untuk mencuba pelbagai jenis produk kecantikan.Sifat manusia nak sentiasa kekal cantik.

Ephyra Idamanku Untuk Penjagaan Dalaman



Nak cantik bukan sahaja penjagaan luaran malah penjagaan dalaman mesti dititiberatkan, barulah berkesan. Kesihatan kita ni seperti enjin kereta, kene servis, kene cek mana yang tak elok dan di tukar kepada yang baik, barulah kereta tu tahan lama. Macam tu jugakla badan kita, perlu ade supplement untuk kecantikan dalaman dan luaran. Banyak dah nad gunakan produk kecantikan untuk nampak tampil ayu tapi itu hanya luaran sahaja. Nad tak pernah lagi guna produk kecantikan untuk dalaman sebab kurang percaya dengan produk yang ditunjukkan, tetapi setelah nad membaca review daripada semua blogger yang telah mencuba produk ni dan banyak kesan positif yang diberi mengatakan kulit mereka gebus,mulus kebabom nad pun tak teragak-agak untuk mencubanya juga. Akhirnya nad memilih Ephyra untuk supplement dalam badan.

Sudah lama nad mencari produk kecantikan dalaman jenis air, sebab bagi nad supplement jenis air sangat berkesan untuk kecantikan kerana air menyerap terus dalam badan dan akan mengalir ke seluruh dalam badan berbanding pil. Review nad tentang Ephyra memang ikhlas dari hati Ephyra memang berkesan. Ini kotak ke tiga nad mencuba Ephyra dan alhamdulillah masalah nad alami sedikit demi sedikit berubah walaupun tak 100%. Ephyra ni bukan sahaja untuk cantik tapi untuk kesihatan kita. Kita mestila nak sihat selalu kan, lagi-lagi dalam bulan puasa ni, nak kekal bertenaga. Nak raya lagi nak mengemas rumah. Ephyra ni rasanya oren, sedap..memang segar je lepas minum Ephyra ni.

Beri Perubahan Positif

1) Jerawat dan bekas jerawat makin berkurangan




Dulu kulit nad bersih daripada jerawat dan kulit berminyak, tapi sejak masuk study di UUM, muka nad makin hari makin bertambah jerawat, mungkin disebabkan faktor persekitaran yang berbeza. Nad pun dengan gatalnya mencuba pelbagai produk seperti krim muka, krim jerawat untuk menghilangkan jerawat tapi jerawat makin tumbuh bukan makin berkurang. Perempuan kalau nampak jerawat memang tak keruan..hehe. Kadang-kadang malu nak keluar nak jumpa orang. Nad terpaksa mekap tebal-tebal untuk menutup cela tu. Alhamdulillah selepas nad jumpa Ephyra perubahan tu nampak bila jerawat makin berkurangan, bekas-bekas jerawat pun semakin pudar. Jerawat pun dah kurang tumbuh dan makin mengecut. Makin lama makin berseri..huhuu. Mekap pun dah tak perlu nak tebal-tebal. Suami dah tegur muka nad dah kurang jerawat...aummm

2) Kulit Semakin Segar Tanpa Minyak


Nad memang jenis kulit berminyak. Nad pula jenis suka tido lewat, bangun pun lewat, jadi kesegaran dekat muka dah takda. Kalau pakai makeup mesti bahagian hidung akan berminyak bila lama bawah cahaya matahari. Bila pakai bedak compact nanti bedak tu akan melekat dekat tudung. Lepas guna Ephyra, nad rasa muka ni ringan je tanpa minyak dan kesegaran muka terasa. Lembut je bila pegang muka ni. Kulit kusam pun dah takde sebab Ephyra menggalakkan pertumbuhan sel baru. Hari-hari boleh keluar tanpa sebarang masalah.  Wah !! rasa gorgeous macam memey pulak lepas minum Ephyra ni..kihkih..


3) Beri Tenaga


Masa nad bekerja, semua kerja nad kene buat, dari buat delivery order ke invoice, buat cek stok, pikir itu ini, memang tak menang tangan. Bila nad mula amalkan minum Ephyra, semua kerja nad buat tu dengan lancar. Selepas kawin ni, nad belum bekerja lagi dan menjadi suri rumah. Semua kerja rumah nad buat, dari mengemas, memasak, dan sebagainya. Lagi-lagi bulan puasa ni kene bangun awal sediakan makanan untuk suami. Alhamdulillah, dengan minum Ephyra tenaga yang ada dalam badan tu dapat membantu nad membuat kerja rumah dengan baik. Nak kemas rumah untuk raya pun semangat..hehe..superwoman ok..




Apa yang nad alami, betul-betul berlaku dekat nad. banyak lagi perubahan yang berlaku selain di atas seperti period dah semakin teratur. tapi lepas kawin ni period tak teratur ade isila tu..hehe..Insyallah. Ramai yang telah mencuba memang terbukti beri kesan positif. Jangan ragu-ragu lagi tentang Ephyra ni.


Cara Pengambilan Ephyra 



Nad minum Ephyra ni pada waktu malam sebelum tido sebab masa tu la badan kita nak rehat dan penyerapan maksimum collagen berlaku. Masa puasa ni nad minum waktu sahur juga untuk tenaga yanag lebih.

1) Masukkan 1 Sachet Ephyra ke dalam botol shaker
2) Tuang Air kosong atau air sejuk dalam botol sebanyak 180 ml (jangan guna air panas )
3) Goncang
4) Minum


Makin comel orang ni sejak minum Ephyra..hahhha...Akhirnya ku temu jua supplemnet, vitamin c yang sesuai untuk diriku dan badanku. Oh Ephyra kau selalu diahtiku. Sesiapa nak order boleh order dengan nad juga. Nad pun jadi dealer kecil-kecilan juga. Kalau positif memang nad berani jual ler..hehe..nak tau ape itu Ephyra..korang boleh baca SINI

nak tau lebih lanjut pasal Ephyra


no.telefon : 03 - 41417889
handphone : 019 - 3999238
email : info@oceanlife2u.com












SHARE 3 comments

Add your comment

  1. teringin sangat nak guna ephyra,, tapi tak cukup bajet lagi la,, one day,, :')

    ReplyDelete
  2. Salam, terima kasih kerana sudi menyiapkan entri review Ephyra sendiri.

    Keputusan pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat 15 Ogos 2014 (telah dipinda atas permintaan Puan Amiza)

    Good luck ya... (^_^)

    ReplyDelete
  3. Hai semua,

    Saya seorang pemberi pinjaman pinjaman mencatat swasta, saya menawarkan pinjaman pada kadar 2% ia adalah sebuah syarikat yang sah dengan
    kehormatan dan perbezaan kami bersedia untuk membantu anda dalam apa-apa masalah kewangan
    bahawa anda, kami menawarkan semua jenis pinjaman jadi jika anda berminat dalam tawaran pinjaman ini sila hubungi kami di e-mel kami: rolandfredrickloaninsuranceplc@hotmail.com
    Juga menyediakan data di bawah supaya kami boleh meneruskan pinjaman dengan segera.

    Nama:
    Jumlah yang diperlukan:
    jangka masa:
    country:
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:
    Nombor telefon:

    Hubungi kami dengan data yang disebutkan di atas ke email kami: rolandfredrickloaninsuranceplc@hotmail.com

    Mr Roland Fredrick

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2