hai assalammualaikum


Dunkin Donut Pelik - Semalam nad ade pesan dengan jejaka mafia, belikan dunkin donut. Bila tengok orang post dekat facebook mesti nak jugak. haishh...Jadi semalam pun mintak jejaka mafia cari dunkin donut. Dalam kepala nad ni dunkin donut coklat yang bahagian atasnya coklat sahaja. Setiap masa ingatkan jejaka mafia tentang donut tu memandangkan dia keluar kerja, takut dia dia lupa..hahaha. Jejaka mafia cakap banyak kedai dunkin donut tutup sebab hari deepavali semalam..Sebab sayangkan isteri dia carilah dunkin donut dekat stesen minyak.


Sekali nad tengok..ermm kecewa..bukan donut yang nad nakk.. Donut dia beli ni macam pelik je..hahaha...Dah la bungkus dalam plastik je bukan kotak cantik..huhuhu..sedihhh..tapi ku makan jugak..Rasanya pun kecewa...hurmmm...nak jugak cari Dunkin Donut yang ku nak..huhuhu...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. yang bawah tu memang bukan dunkin donut rasanya...hee

    ReplyDelete
  2. xpernah makan lagi.. slalu beli big apple ja..

    ReplyDelete
  3. Bukan dunkin donut macam tu. lain je tengok. hahaha

    ReplyDelete
  4. dapat ke parihh ni memang kejap je habis

    ReplyDelete
  5. Memang lain rupanya.. Deno prefer donut tradisional tanpa toping... Suka yg dgn gula biasa tu kak^^

    ReplyDelete