hai assalammualaikum

Makan Malam Ringkas Dan Mengenyangkan - Siang tadi selepas perut memulas, perut nad kosong habis. Mana taknya, dah semua keluar, nak masukkan takut keluar balik. Tapi setelah 5 kali keluar tandas, perut pun dah ok, tak meragam dah. Siang tu minum air je dulu, pastu tido sekejap. Malam ni, jejaka mafia ajak makan luar, perut pun dah ok, ape lagi melantakla. Isi balik mana yang keluar..hahaha..nak naikkan berat badan kann..kihkihkih..


Malam ni makan simple2 je. Mula-mula makan sate dekat kampung pandan. Perut dah kosong, nampak ape pun sodap..hahaha..melantak ..

Lepas tu jejaka mafia ajak makan yong tau fu pulak..

Wah memang kenyang malam ni. Alhamdulillah.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. tang perut kosong , masuk apa pun ok jer ...

    ReplyDelete
  2. qaseh vee..tau takpe kak..hehe..habis semua keluar di siang hari..malam melantak habis

    ReplyDelete
  3. Wah, sedapnya dinner, Nad! :)

    ReplyDelete
  4. sedapynya.. org kurus makan apa pun takpa, yg gemuk ni sedih betul.. hukhukhuk T_T

    ReplyDelete