hai assalammualaikum

Selamat Menyambut Aidil Adha Dari #Kelabbloggerbenashaari - Bila dekat kampung ni line memang tak berapa nak elok ler..kene cari tempat sesuai baru dapat update..selamat pagi korang semua..Hari raya haji ni rutin macam biasa..duduk rumah tengok tv..tapi mak tetap masak lontong, ayam kicap dan kuah lodeh serta kuah kacang.. Terasa la suasana raya bila ade makanan ni..


Di kesempatan ini, nad ingin mengucapkan selamat hari raya haji kepada seluruh umat islam..Maaf dari hujung rambaut samapi hujung kaki..takpayah la kite berbalah dengan benda yang tak sepatutnya. Tingkatkan prestasi kurang kontroversi..ehhe..bila dapat daging lembu kan, kambing ka kongsi2 la resepi erk..hahaha..ok..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Selamat hari raya qurban Nad..

    Tujuan sebenar melakukan ibadah Korban bukanlah untuk mempersembahkan darah atau daging haiwan sembelihan tersebut kepada Allah, akan tetapi untuk umat Islam mengejar ketaqwaan di sisi-Nya sebagaimana firman Allah SWT di dalam surah al-Hajj ayat 37 yang bermaksud:

    "Daging dan darah binatang korban itu tidak sekali-kali akan sampai kepada Allah, tetapi yang sampai kepadanya ialah amal yang ikhlas yang berdasarkan taqwa dari kamu..."

    ReplyDelete
  2. Salam aidil adha jugak nad! dtg beraya disini. jemput dtg rumah ye :D

    http://santanmanis.blogspot.com/2014/10/jom-bergaya-sakan-dengan-koleksi-tudung.html

    ReplyDelete