hai assalammualaikum

Gathering kelabbloggerbenashaari di Rumah Ben Ashaari - Kali kedua berkumpul dengan bebudak ni..hehehe..pertama kali jumpa masa Photoshoot KBBA..kali ni kite berpotluck pulak..makan-makan sambil bergossip..dan menyepahkan rumah abang sado..hahaha..Kami bersama bukan atas dasar keje sahaja malah kami sama macam satu keluarga..ade ape-ape aktiviti pasti akan turun kalau takde apa-apa yang menghalang..Masa ni la kami mengeratkan silaturrahim..bergurau..bertepuk tampar..hahaa..
Hari Sabtu lepas, kami berpotluck di rumah Ben Ashaari..Diaorang cakap rancang dah lama..tapi baru ni sempat buat..syukur lepas nad join KBBA..hehee..pertama kali pergi rumah bang sado ni..mak aihh boleh tahan jugak rumahnya..hahaha..Event potluck ni masing-masing bawak menu masing-masing..nad bawak ketang goreng je..habis dah semua bawak menu berat..kihkihkih..Sampai je sana anak-anak dara dah sampai dulu..mak-mak dara sampai kemudian..
Antara menu-meu haritu, nasi, ikan patin tempoyak, kambing by Dlaila Suppower..jumpa jugak kak Laila..hehhee..one day akan datang jugak kedai die..sedang memujuk Mr jejaka mafia ni..ermm..

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

https://www.facebook.com/kerex.photography
credit pic : kerex photography

selain tu menu yang ada..salad buah, mini pizza, popia, murtabak megi, spageti..hah kau hamikk menu..hahaha..macam-macam hado..


Kenyang perut sambil layan cerita frozen..bhahahhaa..biasalah cerita macam ni gak yang best..
Keluarga blogger nad..super sporting..ade kawan dan susah..diaorang la..nak luah apa-apa..dekat diaorang la..sebahagian keluarga dari kelabbloggerbenashaari..ramai ada lagi tapi ade yang tak sihat..ade yang balik kampung..ade hal masing-masing la..tapi yang ade ni pun dah cukup meriah..

Terima kasih bang ben sebab sudi bagi kami menyepahkan rumah..hehee..Rumah dengan lampu romantik gitu..biru-biru je semua..hahaha

SHARE 16 comments

Add your comment

  1. bestnya kak nad umah abang ben kat mne?

    ReplyDelete
  2. Seronoknya.. Berkumpul sembang2..

    ReplyDelete
  3. ok terliur. hahaha. :D kak Nadia update makanan banyak banyak waktu malam. nak menangis tengok. :P

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat gather2 dgn geng camni...

    ReplyDelete
  5. wah bestnya kumpul geng2 blogger...

    ReplyDelete
  6. seronoknya dapat berkumpul.paling best,menu tu.bikin perut lapar.

    ReplyDelete
  7. Bestnya.. sronok tgk..ukhwah tu yg ptng.

    ReplyDelete
  8. seronoknya macamni. harap dapat join satu hari nanti :D

    ReplyDelete
  9. Wow..rumah bang ben memang hebat..cantik kan

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS