hai assalammualaikum

Jajan Rokok - nad nak cerita pasal jajan atau makanan ringan. Bukan pasal rokok yang membahayakan kesihatan..tapi jajan rokok ni masuk mulut, kunyah dan sedap..hehe..kenapa dipanggil jajan rokok..tak taula..dah dulu time masa budak-budak panggil jajan rokok..mayb bentuknya panjang macam rokok..lepas tunkalau nak makan kekonon hisap rokok..berlagak..hahaha..tu takpe..tapi jangan rokok yang berasap tu..memang cek tak suka..


Ni la rupa jajan rokok tu.. Ada macam-macam perisa..coklat, strawberry dan lain-lain..yangbmacam nad beli ni berbintik-bintik. Kalau dekat rumah mak, kene beli sebotol, sebab anak buah ramai..berebut memasing nak makan jajan rokok ni..sedapp..

Ni nad beli dekat pasar malam..beli dalam RM 3 je..sambil layan tv sambil makan jajan rokok ni..aummm...

P/s: jangan hisap rokok yang berasap tu..boleh mendatangkan bahaya kepada diri dan orang lain..katakan "TIDAK" pada merokok..(macam iklan gitu).. 
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. kudap kudapan sambil tengok tv ehh kak nad. heheh ^^

    ReplyDelete
  2. mmg sedappp...kalau dh start kunyah,payah btl nak benti.hihi.salam kenal dr akk...akk follow sini ye.. :)

    ReplyDelete
  3. Oh..adik2 akak dulu pun panggil jajan rokok..padahal kuih belanda

    ReplyDelete
  4. suke jgk mkn rokok ni..
    haha..
    sedap.. mkn smbil tgk tv sedar2 dh habis..

    ReplyDelete