hai assalammualaikum

Tahniah Almy Nadia - Sekarang nak tengok perkembangan artis dekat instgaram je.kat situ diaorang mesti muat naik gambar ke mana sahaja mereka pergi..apa aktiviti diaorang buat..nad pulak jenis tak semua nad follow..heheh..hanya beberapa artis je..dan salah seorangnya ialah Almy Nadia dan Fiz Fairuz..


Tadi tengah like semua gambar orang dekat instagram tetiba nampak gambar Fiz Fairuz post dan gambar yang sama dekat Almy Nadia..wahh tahniah kepad Almy Nadia selamat melahirkan anak sulung pertama mereka..tak tau la anak perempuan ka anak lelaki..

Diaorang taknak kasi tunjuk dulu muka bayi..kenela hormat permintaan diaorang kan..ape-ape pun tahniah buat Almy dan Fizz Fairuz..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. Alhamdulillah...mesti comel mcm Almy :)

    ReplyDelete
  2. best stalk IG artis..
    haha..

    mesti ank dorg comel..
    mak pak pon comel..

    tehee

    ReplyDelete
  3. ehh dah bersalin rupanyaa. tak bukak ig lagi :)

    ReplyDelete
  4. Hidung kompem kecik2 comel2 cam Almy..heheh

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah ... ibu dan anak selamat .

    ReplyDelete
  6. anak fiz fairuz dan almy nadia lahir sama haribulan macam saya cuma bulan je lain :-)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah selamat melahirkan anak.. :D

    ReplyDelete
  8. baru tahu bila baca blog nad ni... tahniah buat mereka berdua.. :)

    ReplyDelete