hai assalammualaikum

Tea Tree Oil Dari Cosmoderm Sesuai Untuk Kulit Berminyak - Bagi yang mempunyai masalah berminyak dan berjerawat memang 100% akan susah nak cari produk yang sesuai dengan kulit muka mereka. Bukan senang, tengok dalam iklan orang tu pakai produk ni, berkesan, tapi kita pakai tak berkesan..sadis kan..rasa geram je..Penah habiskan banyak duit semata-mata nak pulihkan muka bermasalah ni.

Macam nad la..muka nad berminyak dan berjerawat. Sebab kulit berminyak la jerawat timbul, bakteria berkumpul dekat situ. Kadang dah hilang, dia tumbuh tempat lain pulak, pastu merebak..eheh..padahal kadang-kadang nad tak picit pun sebab orang dah cakap kalau picit akan lagi merebak..Dah macam-macm produk ku cari, tapi masih masalah kembali. Walaupun dah jumpa masalah untuk dalaman tapi luaran pun kenala jaga kan..kulit ni selalu terdedah dengan habuk semua..Persekitaran sekarang dah tak bersih.

Kalau dulu nad main beli je produk, yela!! terpengaruh katakan..tapi sekarang nad lebih berhati-hati pilih produk. Sebelumnak membeli, nad tanya kepada mereka yang dah gunakan produk ni yang mempunyai masalah sama dengan nad. Ok ke tak, berkesan ke tak. Kalau diaorang kata OK!!..memang kepercayaan tu pasti tinggi. Lepas tu selalu google feedback orang macam mana. Dan kebanyakannya positif..Jadi dekat situ nad takkan was-was lagi untuk membeli.


Nak tau apa yang nad jatuh cinta sekarang. Inilah dia Tea Tree Oil dari Cosmoderm. Untuk kulit yang bermasalah mestila kene guna produk yang khas untuk bermasalah janganlah guna yang untuk pemutih tapi muka kau berjerawat..memang takkan ade kesan. Tea Tree Oil dari Cosmoderm ni memang best. Nad beli Tiga je ni untuk nad. 
1)  Tea Tree Oil Facial Cleanser with Vit.E 125 ml
2)  Tea Tree Oil Anti-Blemish 30 ml
3) Purifying Mask

Benda wajib..ingat nak beli untuk sabun mandi sekali..tapi takda..sold Out bebeh..fuhh..nampak tak dapat sambutan..Rangkaian penjagaan wajah "tea tree oil" dari Cosmoderm adalah solusi untuk kulit berminyak dan berjerawat. Diperkaya dengan Minyak "Tea Tree" yang mengurangkan dan merawat kulit berminyak, jerawat degil dan juga mengelakkan daripada tumbuh kembali. Ia menghilangkan minyak dan kotoran yang membantu menyembuhkan dan mencegah jerawat pada muka dan badan.
Solusi yang paling cepat dan berkesan bagi JERAWAT DEGIL - KULIT BERMINYAK - BINTIK HITAM - PORI TERSUMBAT.

5 manfaat dalam satu tiub...
  • menghilangkan minyak dan kotoran di permukaan wajah.
  • menenangkan kulit berjerawat dan kemerahan
  • membantu membasmi kuman
  • membersih, melembut dan mengekalkan kelembapan kulit muka
  • dwi pembersihan secara mendalam dan di permukaan kulit.

 Nanti satu-satu nad cerita pasal produk ni ok..Oh yeahh Cosmoderm ade buat Promotion..boleh layari web mereka di www.cosmoderm.com.my atau tekan banner dekat atas ni.
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. nak pakai jugak lah cosmoderm pasni ^^

    ReplyDelete
  2. Nak try la juga lepas ni. Menarik.

    ReplyDelete
  3. Cik akak dah cari produk nie kat sarawak..masih tak jumpa lagi

    ReplyDelete
  4. Wah. Mantep nih..
    Salam kenal yoo...

    ReplyDelete
  5. assalam..hi sis..sy da try pki cosmoderm ni dlm 2 hari..tpi,ada timbul jerawat lgi kt muka sy😅

    ReplyDelete
  6. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda memerlukan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} ada di sini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi pada properti, proyek / bisnis dan juga memberikan penawaran 100% untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, untuk mereka yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, operator, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi pada apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga dapat menghubungi kami melalui pin BBM (DB5121C1) dan Anda semua bisa menghubungi kami tentang bagaimana kepercayaan nomor (+393511318582) jujur ​​pada layanan kami.
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2