10 PENGOMEN YANG BERTUAH..

in , , by Nadia Johari, 18:45:00
hai assalammualaikum

10 Pengomen Yang Bertuah - Ya Allah rindunya dengan blog ni..dah lama tak menaip macam ni..sekali menaip lepas ni pastia akan ade lagi entry yang akan muncul. Maaf lama menghilang, Seminggu dekat kampung, line dekat sana semput-semput..hanya boleh wahtssup je..tu pun kene cari tempat yang betul..lepas balik sini dengan keadaan badan yang letih..petang ni gigihkan diri untuk menaip..tak mau malas-malas..rindu sama blog ni..heheh..kesian my readers yang datang..takde citer baru..lagi satu lama dah tak blogwalking..takpe..lepas ni kita kasi marathon..hehhe..

Hah muncul-muncul je nak buat surprise dekat prngomen yang selalu datang ke blog nad..terima kasih banyak-banyak walaupun blog nad ni tak seberapa. Ade rezeki lebih nad kongsikan dengan anda semua. Terima kasih yang selalu kunjung blog nad. Blog yang suam-suam kuku ni..Blog yang sekjap ada sekejap takde ni..hehee..terima kasih banyak-banyak sebab selalu support blog nad..

Kepada mereka yang bertuah..meh kita tengok..hadiah berupa voucher daripada Delifrance 5 keping setiap seorang..



Mereka yang tersenarai nanti diharap akan dapat emailkan butiran peribadi (Nama, Alamat, No. Telefon) untuk pengeposandi fanpage facebook nad di https://www.facebook.com/MiszrockersBlogspot . Terima kasih..pless segera yee..
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. sekarang jugak akak pm..hahahah...Voucher Delifrance punya pasal nih..ahahha

    ReplyDelete
  2. Wah lma x nmpk nad kat Cne, thks nad kjp lya send detail.voucer apa tu Nad hihi

    ReplyDelete
  3. alaa nama tira xda. haha!
    ok ok. lepas ni komen banyak2 kat blog nad.

    ReplyDelete
  4. tahniah kepada pengkomen!
    troskan mengomen!
    hehek

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2