JIMAT SHOPING ONLINE DENGAN IPRICE

in , by Nadia Johari, 17:54:00
hai assalammualaikum

Jimat Shoping Online Dengan Iprice - Sekarang kalau nak shoping memang semua guna online kan. Selalu kalau nak beli mesti kita akan survey barang yang murah. Lagi-lagi sekarang GST mesti semua barang dah naik kan. Menangis kalau tengok harga barang sekarang kann.. Bila dengar je ada tempat shoping barang murah memang nad teruja habis..lagila nak bershoping je..hehehe..Iprice membantu korang untuk berjimat dengan menggunakan kupon voucher yang diberikan..siapa tak suka voucher-voucher ni..

Iprice merupakan sebuah portal shopping online yang menghimpunkan pelbagai jenis jenama yang sudah menempah nama dalam industri perdagangan.Jadi di iprice,korang tak perlu rungsing nak belek satu per satu harga barangan.Semuanya sudah tersedia dalam satu portal. Tak paham lagi ape itu Iprice..hah!!..jangan risau meh nak terangkan lagi..Iprice ni mengeluarkan kupon-kupon voucher dan diskaun untuk kita bershoping di store-store yang terpilih. Antara jenama yang sudah tidak asing lagi ialah Zalora,Lazada dan Groupon. Kau tengok semuanya yang femes memes ok..

Cara nak dapatkan kupon senang je...

1) korang pergi dekat http://iprice.my/


2) macam biasalah kene singup dulu...perkara biasa untuk semua portal kann..nak singup pun mudah just bubuh email then tekan women or men.


3) Pilih la kupon mana korang nak..then tekan


4) Dia akan keluar macam ni..Lepas tu copy code tu then paste dekat barang mana korang nak beli..wokeyy..mudah kan




Iprice ada macam-macam brands dan kategori oiii..mudah je..tekan-tekan keluar..

.Rugi taw kalau tak rembat diskaun dari iprice ni nak-nak time korang teringin sangat barang tu.Baru tahu menangis air mata darah ye. Apa tunggu lagi signup sekarangggggg!!!...hehee.. pergi ke http://iprice.my/



SHARE 9 comments

Add your comment

  1. Yeah... iprice mmg bagus, sbb kalau nak shopping lazada..zalora, ada je voucher dlm iprice..hehe

    ReplyDelete
  2. Wah.. Menarik... lama tak shopping on9 ni..

    ReplyDelete
  3. as'salam..

    wahhh menarik..xpernah dgr lagi ni..hehe bleh g terjah sat..tq share ^,^

    ReplyDelete
  4. kebetulan ada barang akak nak beli kat lazada..boleh la guna iprice ni..

    ReplyDelete
  5. kebetulan ada barang akak nak beli kat lazada..boleh la guna iprice ni..

    ReplyDelete
  6. Assalam nadia,
    ramai dah blogger up pasai iprice ni kan3
    iols tak sempat terjah lagik he3

    ReplyDelete
  7. Thanks for this post. It is Very nice Blog. I like it. Thanks for sharing knowledge. Ask you to share good Blog again.

    ReplyDelete
  8. This is really a nice information.Trend Micro 10 Security products revolutionises Internet, Computer and Device Security. Proven Cloud-based technology automatically stops Viruses & Spyware before they reach your computer and your mobile devices.If you want to know more about our offers please visit our store here - http://www.voucherfollow.com/coupons/trend-micro/

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2