hai assalammualaikum

Salah Satu Fesyen Topi Daripada Seluar Dalam - Bagi sesetengah individu, mungkin menggunakan topi sebagai penutup kepala untuk menghalang rasa panas dari pancaran matahari, terutama sekali ketika berada di tepi pantai, ketika bersukan dibawah panas terik matahari, dan sebagainya. Namun begitu, terdapat juga sesetengah individu yang menggunakan topi sebagai aksesori tambahan dalam penggayaan fesyen harian mereka. Macam laki nad dia suka pakai topi sebab nak nampak bergaya..ahhaa..berapa banyak dah jenis topi dia ada..

Semakin hari, semakin bertambah rekaan terbaru topi dari butik-butik pakaian terkenal. Ini membuktikan bahawa, penggayaan topi sebagai aksesori tambahan dalam penggayaan fesyen harian, semakin medapat sambutan dimata setiap penggemar fesyen.



Jadi nad nak tunjuk  beberapa jenis topi yang terdapat dipasaran dan yang lazimnya digayakan oleh mereka yang gemar akan fesyen topi ini. Kannn..tengok..sekarang semua jenis topi ada..design pun dah pelbagai..jadi nak keluar p majlis ke, jalan-jalan ke kene la pakai lain-lain topi..hehehe



Salah satu topi dari idea nad sendiri..ahahha..topi dari seluar dalam..wakaka..Ni nak di tahap kebosanan sampai dia pun jadi mangsa untuk satu benda yang nad tak terfikir pun. Idea datang secara spontan dan secara tak disengajakan..hahaha..kalau kite tau, shin channje selalu bubuh atas kepala..hahaha..sekarang jadi mangsa putih pulak..kesian dia..hehhe..kene buli je tak sudah..oh lupa nak cakap putih dah jadi bapak..nanti nad cerita erk..heheh



Ni lagi melampau..siap buat headband..nah penjimatan namanya..hahaha..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. adoii..melampau lh buat headband..haha

    ReplyDelete
  2. Adoii sape org ni.. mau kene siku.. hahahaa dgn muka tak leh blah

    ReplyDelete
  3. Aduh nasib baik tengok ni bkn tgh makan. Kalau tak bersembur depan LCD PC...haha

    ReplyDelete
  4. kelakar!..ingatkan sampai kucing jeh...rupanya gabar headband tu langsung tak boleh belah...;-ppp

    ReplyDelete
  5. sape punye la tu kena rembat . hahaa

    ReplyDelete