hai assalammualaikum

Basic Barang Makeup Yang Ada - Perempuan walaupun tak suka makeup tapi mesti ada barang makeup jugak. Heyy, walaupun dia pakai bedak compact sahaja tu pun dikira makeup tau..huhuhu..nad ni walaupun jarang makeup tapi suka nak ada barang makeup..hahaha..perempuan kan..mestilah nak ada foundation, eyeshadow, eyeliner dan macam-macam lagi la..walaupun makeup tu jarang guna..simpan itu wajib..hhahaa..jangan simpan lama-lama sebab makeup pun ada expired dia.

Barang makeup nad takde la mahal mana. Setengah barang makeup ni pun dari hantaran kawin..masa ni nad memang tak tau nak makeup jenama apa, yang macam mana..hahahha..sebab selalu tengok orang beli satu set punya tapi jenama tak tau yang mana bagus..sebab sebelum ni guna bedak avon dengan eyeliner je masa study..dah la perempuan tapi tak tau nak guna jenama apa bagus..nampak sangat tak pernah amik tau kau..barang makeup ni semua mr mafia yang pilih..hahahhaha..tu pun setelah dibantu oleh kawannya sendiri..sebenarnya kawan dia yang jual..lelaki ok..hahhaa..nad tengok berkenan, nad kata ok je..huhuhu..



Ni la set makeup dari Miss Rose..foundation,eyeshadow, eyebrow,gincu dan lipgloss..tu semua yang basic je..nad dah guna foundation dia, tapi tak sesuai dengan muka nad sebab muka nad tak boleh terima foundation yang berair..muka jadi tak ok..yang lain semua ok dekat nad..hehee..sampai tak tau nak pakai mana..hari-hari tukar-tukar warna gincu kalau nak keluar..kadang terlupa nak pakai..hahaha..eyeshadow tu jarang pakai..time event je pakai..


Yang ni pulak makeup sehari-hari yang nad guna. Disebabkan foundation cecair tak sesuai, nad cuba guna bb cream safi..alhamdulillah ok dengan muka. entry ade dekat SINI. nad ada penah cuba barby doll cream foundation tapi tak pernah cerita dekat blog..hahaa..tak sempat..tengok-tengok dah habis..nak cuba foundation bukan cecair yang lain..bedak compact telah bertukar ke silky girl sebab bedak compact miss rose dah habis..sebelum ni guna pixy tapi nampak harga silky girl murah sekali dapat free remover makeup, nad amik jela..nampak tak orang yang berjimat ni..hahaha..semua nak murah..



Sekarang nak cuba tambah, concealer, gincu warna merah dan makeup untuk kening..

Ni jela setakat ni barang mekup nad..walaupun murah tapi nad selalu berhati-hati dalam memilih produk supaya tak memberi kesan buruk dekat muka ni ha..kann..lagi-lagi sejak amalkan ephyra..memang simple je makeup sebab dah lawa kan..hehehe..

Ada sesiapa nak order ephyra..hehee..boleh whatsuup no seperti tertera di atas.
SHARE 14 comments

Add your comment

  1. Wahh bertambah cantik akk lepas ni

    ReplyDelete
  2. Mai pun jarang mekap tapi suke beli...tp betul la kata nad, pakai bedak pun kira mekap gak kn..hee

    ReplyDelete
  3. betul2..lepas guna ephyra memnag tak payah mekaup beriya2..sapu bedak,maskara dengan lipstik je dah nampak cantik..:)

    ReplyDelete
  4. Suka tengok makeup2 tu semua.. Haha juling mata.. Tapi samela suka beli jarang pakai...hehe ephyra pon xtry lagi >.<

    ReplyDelete
  5. banyaknya barang make up Nad..kalau dah consume ephyra tu lagilah bertambah cantik kan

    ReplyDelete
  6. Sis,kat mana nak beli make up miss rose tu?susah la nak cari.dulu sy beli dgn kwn yg kerja pramugari.skrg xde lg dh

    ReplyDelete
  7. Kami adalah sebuah organisasi yang ditubuhkan untuk membantu orang yang memerlukan
    bantuan, seperti bantuan kewangan. Jadi, jika anda akan melalui kewangan
    masalah, jika anda mempunyai keadaan huru-hara kewangan dan anda memerlukan dana untuk
    memulakan perniagaan anda sendiri atau anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang atau membayar
    bil, memulakan perniagaan yang baik atau anda mendapati sukar
    mendapatkan pinjaman modal dari bank-bank tempatan, hubungi kami hari ini melalui e - mail
    rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

     "Jadi, jangan biarkan peluang ini berlalu begitu sahaja,
    Anda dinasihatkan untuk melengkapkan dan mengembalikan butiran di bawah ..

    Nama awak: ______________________
    Alamat anda: ____________________
    Negara awak: ____________________
    Tugas anda: __________________
    Jumlah pinjaman yang diperlukan: ______________
    Tempoh pinjaman: ____________________
    Pendapatan bulanan: __________________
    Nombor telefon: ________________
    Adakah anda memohon pinjaman sebelum: ________________
    Jika anda telah memfailkan pinjaman sebelumnya, di mana anda dirawat dengan jujur? ...

    Bertindak cepat dan keluar dari tekanan kewangan, keadaan huru-hara, dan cabaran
    hubungi REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM hari ini melalui e - mail:
    rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Kabar baik!! pencari pinjaman !!!

    Nama saya Alfred Daniel Nehemia dari bali Indonesia, roti CEO Daniel Bakery, Pertama-tama saya akan mengatakan bahwa Tuhan harus memberkati Lady jane karena mengenalkan saya kepada perusahaan pinjaman yang jujur ​​dan halal sehingga saya benar-benar percaya bahwa Anda memberi tahu rekan kerja bahwa saya mempunyai Ide bagus untuk memulai bisnis sendiri karena mendapat pekerjaan tidak mudah jadi saya pergi ke bank untuk mendapatkan pinjaman (Rp800 juta) tapi mereka semua meminta uang muka sebesar jumlah pinjaman saya tapi satu-satunya properti yang saya miliki adalah motor. Sepeda, yang membuat saya merasa kecewa
    Jadi saya mencari perusahaan pinjaman online tapi kebanyakan menipu dan menipu, saya hampir kehilangan harapan dan kepercayaan diri sampai saya membaca artikel tentang lady jane tapi saya tidak sempat menutup tapi membaca artikelnya jadi saya mencoba pencarian online lain yang disebut craigslist. org dimana saya melihat iklan perusahaan Dangote Loan jadi saya memutuskan untuk melamar dan menghubungi lady jane juga

    Dangote Loan Company memberikan pinjaman dengan tingkat suku bunga 2% dan tidak kurang dari Rp20 juta

    Saya mengikuti prosedur di sana, memberikan semua yang diminta, saya juga sangat takut, tapi untuk kemuliaan tuhan, doaku dijawab dan uang pinjaman saya ditransfer ke saya tanpa masalah.

    jadi jangan buang waktu anda kontak Dangote perusahaan pinjaman Via dangotegrouploandepartment@gmail.com

    Anda juga bisa mencari di google untuk informasi lebih lanjut, ini nyata dan sangat nyata atau hubungi saya juga melalui email di alfreddaniel324@gmail.com dan juga di BBM: 7AEA8FA5

    ReplyDelete
  9. Dear Loan Seeker's!

    We are Abdul Wei Financial Group! We offer accessible & affordable loans to individual and companies world wide. If you're still wondering if it's possible to secure loans without collateral or low credit score, well, it is possible. We offer loans at 3% ranging from US$50,000.00 to US$100,000,000.00. Contact us for more information e-mail: abdulweifinancialgroup@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Do you need a financial help? Are you in any financial crisis or do you need funds to start up your own business? Do you need funds to settle your debt or pay off your bills or start a good business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital services from local banks and other financial institutes? Here is your chance to obtain a financial services from our company. We offer the following finance to individuals-
    *Commercial finance
    *Personal finance
    *Business finance
    *Construction finance
    *Business finance And many More:
    and many more at 1% interest rate;
    Contact Us Via
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Name :
    Country :
    Phone number :
    Amount Needed as Loan :
    Purpose of Loan :
    Email : bdsfn.com@gmail.com
    Emaill: anatiliatextileltd@gmail.com
    Best Regards.
    Mrs.Carol Anderson

    ReplyDelete
  11. WE BADLY ARE IN NEED OF K1DNEY DONOR FOR THE SUM OF 4,OO,00,000.00 INR.. KINDLY CONTACT US NOW ON EMAIL: gabetovera963@gmail.com OR WHATSAPP: +918494956293

    ReplyDelete
  12. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete
  13. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2