hai assalammualaikum

Beraya Di Rumah Blogger Bubblynotes Farah waheda - Hari sabtu haritu, nad pergi ke shah alam sebab ada kenduri kawin saudara belah mr mafia, sambil-sambil tu nak pergi la beraya sekali rumah kawan yang terdekat. Disebabkan masa hari tu kawan mr mafia datang rumah, jadi lewat keluar rumah, tau-tau jela jalan dari kuala lumpur ke shah alam memang jem..lagi-lagi waktu petang. Jadi nad pun sempat pergi beraya rumah kak Farah je la, sebab rumah saudara dekat dengan rumah kak Farah..

Kak Farah mana ye..hehe..ala blogger bubblynotes tu yang suka membebel..hehhee..nad pun tak pernah lagi singgah rumah kak Farah dekat Puncak Alam tu. Sekali datang nak tengok ash..motifnya la kann..sampai rumah kak Farah dah pukul 6.30 petang..datang-datang je dah dengar ash terjatuh..adoiila ash..semakin aktif awok ye..tak sabar nak sambut tetamu (padahal nak ikut mommy dia keluar, takut mommy tinggalkan dia)..hehehhe..

Masuk je dekat rumah kak Farah, ash riang suka suki kau..berlari sana sini sebab ada tetamu datang. Memang tak boleh duduk diam. Suka tengok gelagat dia yang semakin ligat tu. Yela selama ni kawan dengan nekma dengan atuknya je..sekali tetamu datang mana tak jadi macam tu..hehee..happy budak tu..kak Farah cakap memang dia takkan duduk diam..duduk sekejap pastu ada je benda nak mainnya..hahaha..memang betul..semua mainan dia nak ditunjukkan..nad layankan je..biasalah budak-budak kan..


Nad ada baca dekat blog kak Farah, yang ash rindukan babahnya, setiap kali jumpa laki dia akan rapat..hahaha..memang betul. Masa Mr Mafia duduk..dia pun nak kepit jugak dengan Mr Mafia..Mr Mafia pun layankan je..siap main lagi..suka dia..bagi Mr Mafia praktis jadi bapa ye ash..haaha..baru layan ash belum lagi anak sendiri..macam mana la gamoknyaaa..


Terima Kasih kak Farah sambut nad dengan suami..dengan terhiburnya tengok gelagat ash..hehe..yang bestnya bila kita nak kiss, dia kiss mulut kau..nampak peramahnya ash ni..hehehe..baru anak orang..anak sendiri macam mana la agaknya..hehee..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. amboi2 ..kesian ash rindu babah

    ReplyDelete
  2. bila nk braya umah yui nad?? eheheh

    ReplyDelete
  3. Amboi kEmain happy dia :)

    ReplyDelete
  4. Amboi Ash.. siap kiss mulut..;)

    ReplyDelete
  5. Bestnya sesama blogger boleh memanjangkan silaturrahim, mana tau boleh buat bakal menantu ke lepas ni kan

    ReplyDelete
  6. wahh beraya rumah kak farah..dapatlah jumpe Ash yang comel tu ye.

    ReplyDelete