hai assalammualaikum

Kad Raya Daripada Blogger - Dah masuk Enam Syawal, kepuasan beraya tu takkan puas selagi tak sebulan..hahaha..kalau boleh nak serbu rumah semua kawan-kawan, tapi masa tak mengizinkan. Kalau yang kerja , kalau boleh nak cuti sebulan..tapi tak boleh..jadi sambung raya hari minggu jela..Kalau dulu,masastudy nadsuka bagi kad raya dekat kawan-kawan sekolah, sekarang nad bukan taknak bagi tapi komitmen lain banyak pulak. Insyallah tahun depan nad akan usahakan untuk bagi..

Terharu bila kawan-kawna blogger masih ingat akan diriku untuk bagi kad raya ni. Seronok bila dapat kad raya ni, sebab rasa nak raya tu lagi meriah. selain itu, kita dapat mengeratkan ukhuwah antara sesama blogger. Lagipun sekarang zaman dah canggih, kad raya pun masing-masing mesti lawa-lawa semua, lagi-lagi blogger. akan terpampamg wajah mereka dekat kad raya..hehehe..tu yang seronok nak kumpul balik kad raya tu..tahun ni nad hanya dapat daripada beberapa blogger sahaja, tu pun mereka yang nak bagi..terima ksih korang..sayang korang..

Meh tengok kad raya siapa yang nad dapat.









Sedihnya salah satu kad telah masuk ke dalam sampah..sedihh oo..macam mana leh terjadi, ayah nad dia kemas-kemas meja, last-last terbuang sekali kad raya tu..macam nak menangis weiii...sobsobsob..taknak mention sapa punya..bebel jugak la nad ni masa terbuang tu..huhuhu..nad dah mention dekat orang yang bagi kad tu..takpela takde rezeki nak simpan kad raya dia tahun ni..Ada dua lagi kad raya yang tak dapat..sebab dua orang ni ada mintak alamat tapi kad tak sampai lagi..huaaaa..harap-harap sampai la..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. Selamat hari raya. maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  2. bestnye dapat kad raya dari blogger. =)

    ReplyDelete
  3. kumpul2 nanti blh dijadikan hoby

    ReplyDelete
  4. BANYAK KAK RAYA AKAK YA
    http://jmbelog.blogspot.com/2015/07/blogger-79-ceritera-si-gadis-biru-nadia.html

    ReplyDelete