hai assalammualaikum

Biskut Kapit Coklat Menjadi Kegemaran Raya Ni - Sambil-sambil ziarah rumah saudara mara di hari raya, mata sambil melilau tengok kuih, biskut,kerepek apa yang disediakan. Bila ada yang disukai pasti akan dimasukkan mulut..lagi-lagi kalau nampak makanan yang sangat digemari..kalau boleh nak dihabiskan je, tapi tak elok kan sebab orang lain pun nak makan. Lagi perkara jahat kalau boleh nak bawak balik rumah...masuk dalam beg..hhahahah..tapi tak senonoh pulak perangai macam tu..orang cakap apa pulak..hahahah


Setiap kali beraya, mata nad akan cari biskut kapit. Kalau dulu biskut kapit kosong, takde isi, tapi sekarang orang suka buat lain dari yang lain, tambah perisa bagai kan. 


Sekali dapat rasa biskut kapit berisi coklat, sedapnyaaa..memang suka sangat kerepek kapit coklat..kadang-kadang susah nak cari kerepek kapit coklat ni..cepat habis.sebab bukan nad je suka..ramai orang suka..bila nampak kerepek ni memang tak berhenti makan..walaupun pergi banyak rumah tu ade kerepek kapit coklat, rumah tu seterusnya pun ada..tetap makan..hahahah...tapi takdelah habiskan..

Nak kene cari untuk buat kudap-kudap dekat rumah...hahaha




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. Huishh favourite ena ni.. suka yang chocolate dengan peanut butter

    ReplyDelete
  2. Sedapppp ye kuih kapit fesyen baru ni kan...ada topping mcm2 aummm

    ReplyDelete
  3. sedap kuiih kapit ni, tapi tahun ni tak jumpa lagi!!! huaa~

    ReplyDelete
  4. haaa, kalau kat rumah akak nih, peanut butter...he he he...

    ReplyDelete
  5. Biskut kapit cicah nutella = heaven!

    Selamat Hari Raya buat misz rockers sefamily ya :)

    ReplyDelete
  6. kak nadia.....yaya suka kuih ni...lama dah tak makan.,...
    btw,done to follow you..follow me back...haha...
    www.yayacendana.com

    ReplyDelete
  7. siyes cakap akak tak pernah makan kuih ni..sebab selalunya jumpa yang kosong tu je..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah jumpa lagi yg ada isi.. sure sedap nie

    ReplyDelete
  9. memang sedap! rasa nak bawak balik sebekas..hehe

    ReplyDelete