hai assalammualaikum

Burger Biru Special Dan Sedap Di Ampang - Hah pasal burger biru ni, kenapa dia biru??..apakah yang birunya??..bukan rotinya..tapi mayonisnya warna biru. Nad pernah cerita pasal burger biru ni sebelum ni dekat SINI..sila baca ok..hehee..kalau sebelum ni, selain burger dia ada jual yong tau fu, tapi sekarang mereka decide untuk jual burger sahaja, sebab burger biru telah mendapat sambutan hangat. Mana taknya dah la sedap, murah pulak tu.


Burger biru ni cuma di buka di tepi jalan sahaja, macam burger-burger lain, bukan di sebuah kedai besar macam abang burn tu..huhuhu..Bila orang cakap, ala semua kedai burger sama je kalau tepi jalan, sedap dan macam-macam la..heiii..yang ni lain sikit tau..dia punya daging lembut, bahan-bahannya banyak..lagi satu mayonis dia warna biru..heehehe..


Burger biru terletak berdekatan restoran mamak Fatimah Ghous di Lembah jaya..nad nak terangkan tak tau..nah nad bagi alamat terus..kalau waze insyallah dapat kot..asal korang nampak banner burger biru tu..hah tu la dia...

berdekatan dengan Restoran  Fatimah Ghous Restaurant Lembah Jaya (gerai die dekat tepi luar bukan dalam restoran Fatimah ni tau)
ALAMAT: 1, Jalan Seri Intan 8, Taman Seri Intan, 68000 Ampang, Selangor
Google map:  https://www.google.com.my/maps/@3.1393867,101.7839765,3a,75y,267.53h,79.21t/data=!3m4!1e1!3m2!1s3-2dwljwfRZNQDlvTc0dqA!2e0?hl=en



Burger Biru ni kepunyaan Bang Saad dan isterinya kak Zila. Burger biru dah upgrade sikit, mereka ada jual daging bersaiz XL...wowww..saiz besar tu..makan pun puas..kenyang weii laaa..hahaha...Berborak dengan kak zila, dia cakap kadang diaorang tutup kedai sampai 3 pagi..memang ramai yang beli burger ni. Kadang sampai tak menang tangan..alhamdulillah rezeki mereka




Lagipun mereka ni memang peramah dengan orang..layanan diaorang memang mesra, sebab tu pelanggan suka datang situ..


Hah apa lagi, cubala burger biru ni erkk..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

14 comments so far,Add yours

  1. Wahhh not bad lah . Boleh try nanti . thanks for the info

    ReplyDelete
  2. Unik.. nama burger biru tu pun dh unik..

    ReplyDelete
  3. First time tau ni...kena cuba la nampaknya..nanti nak ajak en tunang pi sana

    ReplyDelete
  4. ada ramai awek tak makan kat sana.

    hmmm... mcm xkena ja soalan. :p

    ReplyDelete
  5. ampang?tak hairan la sebab ampang mmg syurga makanan huhu. boleh cuba ni, sebab dengar kata mayo dia biru kan?huhu

    ReplyDelete
  6. sodapnyaaaa. mmg feveret burger ni. nak try gak ah nnti..

    #jenjalan sini, jemputlaa ke blog saya nanti yea :D

    ReplyDelete
  7. sebenarnya burger tepi jln mcm ni lebih sedap. kdg2 tu teringin nk mkn burger tepi jln. hehe

    ReplyDelete
  8. Kat rumah eina burger mayones warna purple.. Tapi eina request..nak burger mayonis biasa boleh tak?? Tak nak yang colour2 takot nnt berak purple.. hehe..

    ReplyDelete
  9. Hal yang tidak pernah terbayankan kini menjadi kenyataan dengan keluargaku,,,untuk AKI.NAWE kami ucapkan banyak terimakasih karna berkat bantuannya ALHAMDULILLAH keluarga kami bisa lepas dari hutang dan masalah,karna nomor “GHOIB”untuk pasang togel,hasil ritual KI NAWE meman benar2 merubah nasib kami hanya sekejap,dan disitulah aku berkesempatan kumpulkan uang untuk buka usaha kembali,karna baik rumah sudah disita,,warung makan jg sudah bangkrut,,tapi itu semua aku masih tetap bertahan hidup dengan anak istriku,,walau cuma kontrak tapi aku tetap bersabar dan akhirnya KI NAWE lah yang bisa merubah nasib kami..KI NAWE orang paling bersejarah kepada keluarga saya…!!! Kepada teman2 yang di lilit hutang dan ingin merubah nasib baik dari pada sekaran HBG: 085=218=379=259=AKI NAWE, Atau kunjungi situs PESUGIHAN DANA GAIB
    dengan penuh harapan INSYAH ALLAH pasti tercapai dan sudah terbukti.


    ReplyDelete