hai assalammualaikum

Ragam Anak Buah bila tengok Baby Bergerak - Bila nad duduk atau baring mesti anak buah datang dekat, tengok perut nad. Nad pun kadang biarkan jela apa diaorang nak buat..hahaha..suka layan karenah anak buah ni, sebab percakapan diorang kadang menggelikan hati..ada seorang anak buah nad, memang suka baby, tapi tu la suka mengusik je baby kalau dia nampak. Bila dia nampak perut nad boleh dia cakap..


Nasrul: cik diah, besarnya perut, dalam ada baby erk ( sambil usap)
Nad: ye ada baby
Nasrul: bila baby nak keluar
Nad: hahaahaha..entahla..nasrul suh diankeluar

Tetiba baby bergerak, menendang, bergelodak dalam ni..macam-macam dia buat..


Nasrul: uishh, cik diah baby bergerak
Nad: hahahha ( gelak je mampu)
Nasrul: cik diah, baby mengamuk ke..
Nad: hahahhaha ( gelak lagi)
Nasrul: tengok dia mengamuk lagi...uish dasyatnya. Pastu terus cakap dekat abang long dia yang baby cik diah mengamuk..

Tetiba lagi dia cakap
Nasrul: kite nak suh ibu kita ada baby la..kita suka baby..
Nad: hahahahahahahha...


Nasrul ni kalau bercakap memang boleh buat orang gelak. Kalau dah datang nakalnya..ermm tak tau nak.cakap. jumpa baby habis digomolnya.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. kelakarlah anak buah kak nad... boleh pulak dia cakap macam tu

    ReplyDelete
  2. haha comel kan kalau budak-budak suka baby..

    ReplyDelete
  3. senyum sorang2 saya baca kisah anak buah nad ni..
    lucu alahai.
    yang tahan tu nak mintak baby dari mak dia.

    ReplyDelete