BILA DADDY JAGA FARIZA

in , by Nadia Johari, 12:34:00
hai assalammualaikum

Bila Daddy Jaga Fariza - Siap mandi, pakaikan baju cantik-cantik..lepas tu pakai headband..nak nampak keperempuanan sikit..sebab rambut pun tak panjang lagi. Pakai cantik-cantik walaupun pergi ke pasaraya sahaja..itulah sifat ibu bila nak siapkan anak. Walaupun berjalan dekat luar rumah..tetap siapkan anak secantik atau sehensem yang boleh..

Tapi bila di pass kepada daddynya lain pulak jadinya..adoyaiii..nad suruh mr mafia jaga sebab nad nak bersiap pulak. Jadi daddy pun bawal fariza jalan keluar sekejap sambil tunggu mommynya bersiap. Bila nad dah siap..habis anak daraku..dah tak lawa seperti yang asal.adoila daddy..boleh pulak headband terpusing macam tu..


Dah macam pendekar mustar..hahhaha..tapi nasib comey lagi..ayoyo..
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. hehe..kelakar je tgk jd camtu dah headband :p

    ReplyDelete
  2. ok la tu...ni bila mummy dh hbs siap je ank plak berak..aduh..hbs kacau

    ReplyDelete
  3. hahah..ni hang kebun nama dia.

    ReplyDelete
  4. Kalau daddy yg jaga ginilah jadinya... hihi

    ReplyDelete
  5. Hahahah. Bila anak dot dkt tgn daddy mmg mcm2 la jd. So kita para ibu redha jela. Hahahah anyway anak2 apa keadaan pon still comel

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS