hai assalammualaikum

Shoping Online Pakaian Muslimah - Sekarang nak beli apa-apa semua dihujung jari. Klik..klik..klik sahaja, tak payah susah-susah nak keluar, nak bersiap bagai, nak redah jem, habiskan minyak kenderaan..hahaha.

Macam nad la, suka sangat beli pakaian, shawl online ni. Sebab bagi nad beli baju online ni lagi senang dan banyak pilihan. Lagi satu beli online ni memudahkan kita. Yela, kita hanya pilih, order, bank in duit dan penghantaran di hantar terus ke rumah. Kita tunggu jela barang sampai ke rumah kan..hehehe..Nasib baik laki nad tak bising asyik shoping je..hahaha





Bila dah jadi mommy ni, nak kenela survey cari baju yang bersesuaian kan. Nak nampak matured sikit..sekarang ni nad tengah nak cari blouse dan jubah yang cantik dan harga yang berpatutan. Diperkenalkan kawan tentang satu website yang jual busana muslimah yang cantik sesuai untuk mommy ni. Bila buka website ni memang rambang mata dengan koleksi baju muslimah dia. Cantik dengan warna yang menarik. Harga pun okey-okey je. Dalam website ni penuh dengan pakaian muslimah..macam-macam ada!, bukan sahaja blouse dan jubah, malah, shawl, palazo,tunic dan baju kurung moden. Nampak..senang je kan..semua hado..


Nak tau apa website tu..hah meh sini nad kenalkan pakaian muslimah online NorieSignature.My. Norie Signature menawarkan pelbagai pilihan busana muslimah yang anggun dan sopan bermula daripada saiz S hingga XL.

Awat lawa sangat baju dekat sini..dah terpikat dah aishh..semuanya simple dan cantik. Nad pun memang suka simple-simple ni..asalkan kain berkualiti dan selesa. Bagusnya NorieSignature.My ni akan bagitau kita pakaian terbaru/new arrival keluaran mereka. Pakaian terbaru keluaran mereka tahun ini, yang baru dilancarkan ada dua setakat ni yang nad tengok iaitu Blouse dan Jubah Wardah ni.

Blouse Helena namanya..bajunya secantik namanya..Blouse muslimah yang cantik dan sederhana diperbuat daripada material primium seperti crepe. Bestnya baju ni, tak panas dan labuh menutupi pinggul. Yang lagi bestnya ia mempunyai ciri-ciri nursing dan wudhu friendly. Uittt..memang sesuai dengan nad sebagai mommy dan seorang muslimah. Lagipun blouse ni sesuai dipadankan dengan apa-apa shawl dan digayakan ke mana sahaja. Cantik kan!!!


Warna yang ada, warna magenta, hijau, kelabu, biru pekat, krim dan coklat. Boleh tekan link ini http://www.noriesignature.my/blouse/blouse-helena



Satu lagi keluaran terbaru mereka ialah jubah wardah. Jubah wardah diperbuat daripada material heavy dull satin dan perincian lace-lace kecil yang tidak keterlaluan. Sangat sesuai dipakai ke pejabat kesekolah mahupun kemana-mana acara sama ada formal atau tidak formal. Boleh tekan link ini.. http://www.noriesignature.my/jubah/wardah-jubahy/jubah/wardah-jubah


Laman web yang mesra pengguna, nak pilih pun senang, nak order pun senang. Kalau korang nak order, atau nak tau apa-apa boleh baca info ni..semua dah tertera.

Kalau korang nak tanya apa- apa soalan boleh tanya di borang online atau whatssup.

  • Khidmat perhubungan 24jam. Hubungi kami pada bila-bila masa menggunakan borang online. Setelah anda menghantar petanyaan, kami akan memastikan untuk menghubungi anda pada masa yang paling singkat.
  • Khidmat telefon. Anda boleh menghubungi kami melalui telefon/whatsapp dan kami akan bersiap sedia untuk menjawab segala pertanyaan anda. No tel:- 03-3392 1602 / 012-3457840.
Hah!! Macam mana?? Korang dah tengok belum??.. kalau belum, tengok sekarang., kot-kot ada yang berminat untuk raya persiapan awal, untuk kenduri ka. Senang la..takyah pikir lain, shoping online je dekat NorieSignature.My ni ok.

Website: www.noriesignature.my
Alamat: Norie Signature Sdn Bhd
No 63B Tingkat 2, Jalan Besar/ku8, Meru 41050 klang, selangor
Waktu operasi: 
email: isnin-jumaat ( 10pagi - 6 petang)
Urusan pos: Isnin - jumaat ( kecuali cuti umum,sabtu dan ahad)



SHARE 8 comments

Add your comment

  1. semuanya cantik tapi sy jarang beli online..takut x muat

    ReplyDelete
  2. Ya Allahh!! Cantiknya baju muslimah kat sini.. Ni nak pi terjah ni.. Oh myy!!! Nak beli baju untuk pergi ke kuliyah

    ReplyDelete
  3. Cantik-cantik bajunya, terasa nak beli satu jadikan koleksi. ;)

    ReplyDelete
  4. Cantiknya!!!! mmg rasa nk pergi terjah ni.

    ReplyDelete
  5. zaza minat kat blouse helena...nt ada duit baru grab hehehe

    ReplyDelete
  6. semua cantik lah! rambang mata nak milih mana satu hehe

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2