hai assalammualaikum

Voucher Tesco RM 100 - Ingat tak masa puasa tahun lepas, pran juice ada buat contest minum dan menang bersama Pran Juice. Caranya amil gambar dengan minuman air pran juice semasa berbuka puasa. Hantar banyak-banyak masa tu sebab kot-kot ada gambar tersangkut untuk hadiah paling besar iaitu RM8000..huhu..siapa yang taknak kan. Tapi untuk pemenang harian pun ada jugak. Akhirnya satu gambar nad tersangkut sebagai pemenang harian..hehhee..syukur-syukur..



Hah ni la gambarnya..tau comel..sebab tu terpilih...hahah..perahsan betul. Dan hadiahnya ialah voucher tesco RM100 kau...huhuhu..syokk weii shoping tesco ler jawabnya.. masa dapat ni nad dah dekat kampung, alamat nad bagi delat kl. Jadi tanya mr mafia, " ada tak surat syg".. mr mafia cakap " ade".. dalamnya voucher tesco..huhuu.. apa lagi suruh dia bawak balik kampung, boleh shoping tesco dekat Meru ni ha.


Nad dapat sebelum bersalin lagi, tapi shoping lepas bersalin..hehe..takpe expired dia pun 365 hari..hahha..lambat kan. So takyah risau..



Bawakla anak-anak buah ni p tesco. Suruh diaorang pilih nak apa. Tapi yang paling penting kenela beli air pran juice ni..hehhehe..terima kasih pran juice untuk voucher ni. Muahcikedd..

Seronokla bebudak ni ha dapat beli makanan ringan. Makciknya pun on je..haha..pilih-pilih jugak tapi kene kira weii..maunya terlajak dari harga voucher dah kene bayar dengan duit..lingkup weii..hahaha..setel semua kita pun bayar..balik diaorang pun happy...untungla korang dapat makcik penyayang ni..hehehe..

Hah!! Korang yang menang pemenang harian tu..ce tilik2 voucher dah dapat lum..sebenarnya tak sabar nak tau pemenang bertuah yang dapat hadiah grand prize RM8000 tu..siapalah gamaknya..
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. ASS..WR.WB.SAYA IBU YANI TKW MALAYSIA INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA MBAH WASTUH,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN MBAH SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN KEBUN YANG DULUNYA SEMPAT DIGADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN MBAH WASTUH,YANG MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA 4D HONGKONG KEPADA SAYA DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI NO HP: ((( 0853 7778 4848 ))) MBAH WASTUH JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL MBAH WASTUH SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN SENDIRI..
    • لالله�أشهدألاإله إلاالله،وأشهدأن محمدرسوالله

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalamualaikum we.wb,saya. IBU ENDANG WULANDARI Dri jawah timur tapi sekarang merantahu di teiwan bekerja sebagai pembantu ingin mengucapakan banyak terimah kasih kepada KI KANJENG DEMANG atas bantuan AKI. Kini impian saya selama ini semaunya sudah tercapai kenyataan dan berkat bantuan KI KANJENG DEMANG pula yang telah memberikan Angka gaib hasil ritual beliau kepada saya yaitu 4D. Dan alhamdulillah berasil tembus. Dan rencana saya ingin Mau pulang ke kampung kumpul kembali degang keluarga saya sekali lagi makasih yaa KI karna waktu itu saya cuma bermodalkan uang cuma 400rb Dan akhirnya saya menang. berkat angka gaib hasil ritual AKI KANJENG DEMANG saya sudah buka usaha warung makan Dan suami saya peternakan. Kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari sebelumnya, Dan saya ATAS Nama IBU ENDANG WULANDARI sekali lagi saya betul betul sagat berterima kasih kepada AKI Dan saya minta Maaf kalau Nama AKI saya tulis di internet itu semua saya lakukan karna saya Mau ada orang yang meminta bantuan Sama AKI agar seperti saya sudah sukses. Dan membatu orang orang yang kesusaan. bagi anda yang ingin seperti saya silahkan HUB / KI KANJENG DEMANG di Nomor INI: 081 / 234 / 666 / 039 / insya allah AKI akan membantu anda karna ramalan KI KANJENG DEMANG memiliki ramalan GAIB yang bagus Dan dijamain tembus

      Delete
  2. alhamdulillah rezeki.. tahniah ye! :)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2