hai assalammualaikum

Memiliki Wajah Berseri Dengan Produk Oles - Setiap orang ada masalah kulit muka tidak kira berjeragat, berjerawat,kulit berminyak dan macam-macam lagi. Macam nad jugak, nad bukannya memiliki kulit wajah yang licin dan glowing. Tapi dihati nak memiliki wajah yang cerah sempurna dan nampak berseri macam orang lain. Dalam hati nak jadi model tapi dengan muka macam nak pecah ni, siapa yang nak terima kan..hehehe..(berangan sangat ko ni nad).

Tiba-tiba ada seorang whatsuup nad perkenalkan produk oles ni. Mana dia dapat nombor pun tak tau. Bila nad selidik pasal produk, macam best je..banyak feedback yang bagus dengan produk ni. Nad mula tertarik dan nak cuba produk ni. Macam nad masalah jerawat dan kulit berminyak, tapi masalahnya produk untuk jenis kulit nad belum sampai lagi, yang hanya untuk kulit normal. Ok nad cuba suruh akak nad pakai. Jadi kakak nad jadi testimoni..hehhee..nak tau macam mana hasilnya??.. hah baca sampai bawah..hehehe


Meh nad kenalkan produk OLES. Ok, nad tau ramai tak kenal lagi pasal produk ni, macam tu jugak nad, tapi tak salah mencuba kan. Produk Oles ni merupakan produk kecantikan yang sesuai untuk semua golongan yang mengalami masalah kulit. Dengan taglinenya " dengan sekali oles ternyata perubahannya".. Oles skincare adalah produk kecantikan premium hasil dari formulasi diantara Radius Beauty Sdn Bhd dengan kerjasama sebuah Makmal R&D bertaraf antarabangsa yang diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

OLĕS diperbuat sepenuhnya di Malaysia hasil dari penyelidikan dan pembangunan yang berterusan dan kajian makmal terhadap bahan kandungan yang bermutu tinggi dan berkualiti premium.


Terdapat dua set produk  OLěS mengikut kesesuaian kulit.  SET MERAH adalah untuk kulit jenis Normal/ Kering/ Jeragat. Manakala SET OREN pula adalah untuk kulit jenis Berminyak/ Jerawat/ Sensitif.

P/S: Pengguna dinasihatkan untuk mengetahui kategori kulit wajah masing-masing yang manakah yang sesuai untuk digunakan. Sama ada Set Merah atau Set Oren. Ini penting bagi mendapatkan kesan optimum pemakaian produk OLĕS skincare.

Didalam Set OLĕS terdapat 5 produk yang saling berkait antara satu sama lain sebagai satu set lengkap pemakaian OLĕS skincare;

i) GeL Pembersih Wajah (Merah & Oren)
ii) Toner Pelembab Wajah (Merah & Oren)
iii) Serum Vitamin E (Merah & Oren)
iv Krim UV Pelembab Siang (Merah & Oren)
v) Krim Pelembab Malam (Merah & Oren)


Produk kecantikan OLĕS ini diperkaya dengan pelbagai ekstrak dan enzim botani semulajadi seperti Ekstrak Xantone, Ekstrak Licorice, Ekstrak Peel, Ekstrak Papain, Ekstrak Cendawan, Ekstrak Alovera, Arbutin, Collagen, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice dan sebagainya yang berkualiti tinggi bagi memulihara, menyinar, menganjal dan meremajakan kulit wajah tanpa kerengsaan dan tanpa sebarang kesan sampingan.

Kelebihan OLêS skincare
✔ Menghilangkan & menghapuskan jerawat pada wajah.
✔ Menghilangkan bekas-bekas jerawat lama pada wajah.
✔ Menyamarkan dan menghilangkan jeragat pada wajah.
✔ Mencerahkan kulit wajah dan kelihatan berseri.
✔ Menghaluskan dan mencerahkan kulit wajah.
✔ Meratakan tona kulit wajah.
✔ Meremajakan kulit wajah.
✔ Menegangkan kulit wajah sehingga kelihatan lebih muda.
✔ Memperbaiki struktur kulit wajah.
✔ Menjadikan kulit wajah lebih halus dan mulus.
✔ Menghilangkan bintik- bintik hitam pada wajah.
✔ Mengecilkan pori-pori wajah.
✔ Mengembalikan seri wajah yang kusam.
✔ Menghilangkan parut degil dan lama pada wajah.
✔ Baiki kulit yang rosak akibat tersalah pakai produk.
✔ Meningkatkan keyakinan diri.

5 item yang ada pada Oles


Pembersih wajah OlèS adalah berbentuk Gel iaitu tidak berbentuk sabun berbuku sepertimana kebanyakan pencuci jenama lain. Pembersih wajah OlèS adalah setanding dengan pembersih wajah jenama antarabangsa. Membersih ke wajah dengan begitu selesa dan lembut. Tiada kerengsaan, tidak menegangkan kulit wajah, tidak menglupaskan kulit. Sebaik sahaja mencuci wajah dengan Pembersih Wajah OlèS, akan dapat dirasai kelembutan pada wajah.


Toner pelembab OlèS pula amat selesa diguna tidak mengeringkan wajah, tidak menegangkan kulit, tidak melekit, ianya menyeimbangkan ph kulit wajah. Lembut pada wajah tanpa sebarang  penglupasan. Ianya standing dengan toner jenama antarabangsa yang dijual digedung-gedung membeli belah mewah.


Serum Vitamin E OlèS pula mempunyai anti-aging yang akan melambatkan proses penuaan kulit wajah. Ianya berupaya mengurangkan kedutan pada wajah. Membuatkan wajah kembali berseri, bercahaya dan sihat.



Krim siang OlèS diperkaya dengan spf35 bagi melindungi wajah dari sinaran UV dan radikal bebas yang berbahaya. Ianya melembut dan melembabkan wajah tanpa sebarang kerengsaan. Krim ini juga berupaya membuatkan pemakaian bedak menjadi sekata dan tahan lama pada wajah. Tidak membuatkan wajah kelihatan berminyak dan bercapuk walau seharian menggunakannya.



Manakala Krim Pelembab Malam OlèS pula berupaya untuk mencerahkan wajah, melembutkan wajah, membuat wajah kembali bersinar, berseri, tidak berminyak dan menganjalkan kulit wajah tanpa sebarang kerengsaan.

Inilah hasilnya selepas seminggu kakak nad pakai untuk produk Oles untuk kulit normal.


Kakak nad alami muka kusam, mata panda sebab dah jadi mama kepada 4 orang anak. Nak kene jaga semua bukan senang oo..hehhe..jadi nad bagi dia cuba produk Oles ni. Nah tengoklah perubahannya..berseri, glowing gitu. Dah macam anak dara..hehhe..Ada orang cakap Oles setanding SK11.. wah..mmemang bestla kan.

Kenapa OLêS skincare diyakini oleh ramai pengguna produk kecantikan?
- Bukan Produk OEM.
- Bukan Produk Repackaging.
- Bukan Produk Rebranding.
- 100% Bebas Hydroquinone.
- 100% Bebas Mercury.
- 100% Bebas Tretinoin.
- 100% Bebas Paraben.
- 100% Bebas SLS.
- 100% Bebas lain-lain bahan berbahaya yang dilarang dalam kosmetik.

OLêS skincare mesti dimiliki oleh setiap WANITA mahupun LELAKI kerana:-
✔ Diktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).
✔ Selamat, Halal & Suci.
✔ Gunakan tanpa syak wasangka.
✔ Menjalani proses R&D di makmal bertaraf Antarabangsa.
✔ Diformulasi dari ekstrak dan enzim botani semulajadi berkualiti tinggi.
✔ Dihasilkan sepenuhnya di Malaysia.
✔ Bahan mentah dari sumber yang Halal.
✔ Menggunakan Premium Ingredient.
✔ Dijamin 100% bebas bahan-bahan berbahaya.
✔ Tidak mengelupaskan kulit wajah.
✔ Tidak memedihkan kulit wajah.
✔ Tidak memeritkan kulit wajah.
✔ Tidak menipiskan kulit wajah.


Untuk info lanjut boleh berhubung dengan  talian Hotline OLĕS :-

+60102968289
 01123163250

Review testimoni OLêS skincare di instagram: oles_official
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Tak ada paraben n sls. .Bagus !

    ReplyDelete
  2. bukan produk OEM .. tu maksudnya apa ye?/nak kena google nampaknya nih..

    ReplyDelete
  3. Wah.. macam menarik.. tak ada paraben dan boleh nampak perbezaan kulit... ohsem

    ReplyDelete
  4. Bukan sahaja tiada paraben,sls tapi oles juga bebas hydroquinone, Tretinoin, mercury dan lain2 bahan berbahaya yg dilarang dalam kosmetik

    ReplyDelete
  5. Bukan produk OEM tu bermaksud OLĕS memiliki formular tersendiri. Bukannya satu formula yg dikongsi dengan banyak brand. Formula OLes dibangunkan sendiri oleh radius beauty bermula dari peringkat makmal sehinggalah penghasilan produk.

    ReplyDelete
  6. Sekarang kena cari betul2 produk yang selamat..bagusla kalau produk ni takda bahan berbahaya

    ReplyDelete
  7. HYEE..THANKS SINGGAH BLOG SYIRA LOKMAN :D DAH LAMA BARU SEMPAT NAK SINGGAH SINI BALAS KUNJUNGAN..DOAKAN SYIRA FOR NEW SEM :D

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2