hai assalammualaikum

Blouse Labuh Dan Jubah Cantik Dengan Gaya Terkini -  Memang menjadi trend sekarang, memilih kain yang labuh, selesa, dan tidak panas. Pakaian dengan rekaan terkini yang menitikberatkan aspek sopan dan memenuhi tuntutan syariat. Tapi tak tau nak beli dekat mana, sebab banyak sangat blouse yang dijual di luar sana. Jangan risau!!! Meh nad kenalkan satu butik yang menjual Blouse Labuh dan Jubah Cantik dengan harga yang berpatutan. Memang sesuai untuk mereka yang sukakan pakaian yang ringkas dengan warna yang memikat hati.


Butik yang nad sarankan untuk korang ialah butik Norie Signature. Dekat butik ni ada macam-macam jenis Blouse, jubah, palazo yang cantik, anggun dan sopan bermula dari saiz S hingga ke XL. Pakaian di butik ni memang sesuai untuk ke pejabat, kenduri ataupun majlis rasmi. Pakai untuk pergi berjalan ke shoping complex, melancong pun boleh ok..Hah!! Nak cakapla yang NorieSignature sekarang ade buat DISKAUN 10% untuk setiap pembelian pertama blouse helena, layla dan jubah. Nak tau caranya??. Baca sampai bawah..Sebelum tu jom tengok www.noriesignature.my

Nad tertarik dengan blouse di Norie Signature ni sebab boleh dipadankan dengan jeans, skirt ataupun palazo. Didatangkan dengan pelbagai pilihan warna yang pastel dan tidak terang,ceria dan anggun bila dipandang. Harganya sangatla berpatutan setanding dengan kualiti kain dia. Dah mula rambang mata bila tengok. Hati dah terdetik nak beli..hahaa..macam ni la perempuan..pantang tengok baju cantik. Bukan sahaja kecantikan baju malah kualiti baju pun dititberatkan. 

Blouse yang ada di Norie Signature ada tiga jenis iaitu helena blouse, layla blouse dan nelly blouse
Helena blouse dan layla blouse merupakan blouse muslimah yang paling popular tahun 2016 keluaran Norie Signature.

Helena blouse


Jom bergaya dengan Helena blouse. Long blouse yang sangat  simple dengan potongan curve dibahagian bawah membuatkan blouse helena nampak unik dan menarik.
warna yang ada ialah magenta,green,grey,dark blue dan cream. www.noriesignature.my/blouse/blouse-helena


❤ Material : Premium soft crepe yang selesa dan tidak panas
❤ Ciri - ciri : Nursing & wudhu friendly
❤ Keistimewaan :
✔ Sesuai dipakai oleh mereka yg tinggi
✔ Simple yet elegan
✔ Kain yg sangat selesa
✔ Tak mudah berkedut

Layla blouse


Layla blouse cantik sebab dekat bahagian tangan macamada ropol-ropol gitu..lawa kann.



Keistimewaan Layla Blouse
❤ Material : Premium soft crepe yang selesa dan tidak panas
❤ Ciri - ciri : Nursing & wudhu friendly
❤ Keistimewaan :
✔ Labuh menutup pinggul
✔ Design unik & up to date
✔ Kain yg sangat selesa & tak panas
✔ Tak mudah berkedut & less iron

Semua pakaian di Norie Signature ni sesuai untuk nad..sebab nad sekarang menyusukan fariza. Sebagai ibu yang menyusukan anak, mestilah kena cari baju yang breastfeeding friendly bagi memudahkan penyusuan. Kalau tak, nak kene selak sana sini, kan susah. Pakaian di Nori signature mempunyai zip bagi memudahkan ibu yang menyusu dan ia tersangat breastfeeding friendly dan wudhuk friendly. Jadi, ibu-ibu yang menyusu tu bolehla tampil anggun dan menawan. Ibu-ibu sekarang nak lawa kan, nak cepat, kalau boleh semuanya nak mudah walaupun diluar.  


Selain blouse, jubah jugak ada terdapat di Norie signature. Jubah terbaru ialah Wardah Jubah. Tampil simple dan sederhana dengan jubah wardah.  Diperbuat daripada material heavy dull satin dan perincian lace-lace kecil yang tidak keterlaluan.



Warna yang terdapat ialah tiffany blue, golden brown , dark green, dan ice pink. Keistimewaan:
- nursingdan wudhu friendly
- sesuai dipakai oleh mereka yang tinggi
- kain yang selesa dan tidak mudah kedut.

Menarik bukan.Pembelian pula boleh dilakukan terus ke butik mereka ataupun melalui website, facebook, IG mahupun whatsapp. Hah!! Jangan Lupa DISKAUN 10% untuk setiap pembelian pertama blouse helena, layla dan jubah ni. CARANYA DENGAN MASUKKAN KOD DISKAUN IAITU REG10 ok.

Apa tunggu lagi? Dapatkannya sekarang sebelum kehabisan stok.
Butik : 63B, Tingkat 2, Jalan Besar KU/8, Meru, Klang, Selangor.
Whatsapp :  012-3457840 / 019-271 4626 (ORDER)
Emel : noriesignature@gmail.com
SHARE 9 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2