hai assalammualaikum

Lelaki Memang Hebat Memasak - Bila tengok chef, ramai yang lelaki kan. Lelaki ni memang hebat memasak kalau diaorang minat atau rajin. Kenapa nad cakap rajin???. Bila bujang mestila kene masuk dapur, masak sendiri, bila kawin, kau rasa dia nak masuk dapur selalu..hehehe..faham kan maksud nad..

Lelaki ni kalau dah kawin, mesti akan datang malasnya. Yela nak rasa air tangan isteri selalu. Nak bermanja dengan isteri. Kalau boleh taknak tunjuk skill yang diaorang ada. Tapi, bila tiba-tiba dia datang mood rajin tu, mesti dia akan beli bahan-bahan dia nak masak tu. Kalau boleh taknak campur dengan isterinya punya..itu mr mafia la..hahaha


Dan bila dia dah start masak, bau tu dah harum semerbak. Lepas tu, bila dah siap diletak atas meja. Dan hasilnya seperti dalam gambar..fuhh..kemas, bersih, tersusun rapi macam seorang chef buat. Bila makan tu..mak aihh..sedap macam kat kedai..hahaha..siapa sokong..huhuhu

Salah satu menu kailan ikan masin mr mafia buat. Memang marbeles..kalau nad buat mesti nad potong kecik-kecik sayur tu..haha..sebelum ni dia ada buat gak, sambal sotong masa nad mengandung dulu..hahaha..sedap sangat..sampai licin makan..

Tu la cakap, orang laki ni sebenarnya hebat memasak. Cuma bila kawin, diaorang nak rasa makanan air tangan isteri..huhuh..kalau boleh nak suruh dia masak selalu..kita pulak nak rehat..hahaha
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. setuju nad.. lelaki mmg hebat bila masak..

    ReplyDelete
  2. sedap mcm kat kedai..samalah MR Velentine..kalau dah ke dapur...kita rasa tak sabar nak makan bila dia masak

    ReplyDelete
  3. setuju..abah akak pun hebat memasak...

    ReplyDelete
  4. yes lelaki mmg masak sedap dr prmpuan... :)

    ReplyDelete
  5. Tak dinafikan tapi sebab dorang pemalas so dorg tanak masak. haha

    ReplyDelete