hai assalammualaikum

Sentiasa Nampak Muda Dengan Serum Mawar - Dah jadi mommy pun muka macam anak dara. Umur dah meningkat tapi raut wajah nampak berseri muda dan menawan. Siapa yang taknak jadi muda remaja selalu kan...hehee..Apa rahsianya???. Takde rahsia sangat pun, cuma spray-spray dekat muka je, terus datang aura dia.

Bila dapat laki berusia, takkan kita nak ikut jejak dia, jadi berusia kan..hahaha..perempuan ofkos nak still maintain muda remaja. Tak memasal nanti orang cakap " laki kau tak jaga kau ke".. adududu..dah cukup sempurna mr mafia jaga nad dengan baby fariza. Takkan nak dengar orang cakap " baru anak satu dah rupa macam mak nenek".. masa berpantang yela, pertama kali rasakan..lepas tu kene jaga penampilan..taknak nampak mak nenek atau hantu ke...hahaha..


Mesti nak kene bagi muka segar dan memberi aura. Ni la produk nad cakap tu, SERUM MAWAR ANTI ANGING. Spray-spray je dekat muka, terus segar dan muka jadi anjal. Sebelum ni tak pernahla nak guna serum-serum bagai ni, tapi once dah pakai serum mawar zeeta ni, bagus sangat, bukan sahaja buat muka jadi segar malah dapat aura dari wangian mawar tu.

Serum ni hasil daripada bunga mawar. Sememangnya mawar mempunyai aura tersendiri. Ada aura dari mawar yang boleh kita pinjam dan sebarkan untuk kebaikan diri. Selain rupa bentuk dan warnanya yang cantik menawan, aroma segar dan keharumannya juga mampu menaikkan perasaan tenang.


Bukan sahaja bermanfaat menyerlahkan aura, serum mawar juga membantu mengecilkan liang pori wajah, mendapatkan kulit anjal, segar dan sihat serta menaikkan seri wajah. Serum yang membantu korang terapi minda,hilangkan mengantuk dan stress. Serum ini tahan lama dan sesuai dijadikan teman karib wanita.

Simpan sahaja sebotol dalam beg tangan dan spray bila perlu. Lebih elok digunakan sebelum dan selepas bersolek kerana serum ini membantu mengekalkan solekan tahan lama. 



Serum Mawar Anti Aging, serum paling banyak jualannya, top seller kau..macam mana tak top, harga pun murah bebeh..tak beratus pun, cuma RM20 je ok..percayalaahhhh...cepatla beli..kau orang akan rasa lebih bersemangat..huhuhu...

Nak tau lebih lanjut boleh pergi ke laman sosial
Facebook:
http://www.facebook.com/nida.hashim.16
Instagram
: https://www.instagram.com/mawarnida/
Contact: 012 265 5056 ( Nida Hashim)
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. salam singgah dan follow sini dari newbies kbba.
    salam perkenalan. mcm best ja serum nie mesti rasa fresh muka 2 kan.

    ReplyDelete
  2. cantik nad..sentiasa berseri-seri..:)

    ReplyDelete
  3. aura wajah nan cantik jelita yang datangnya dari hati yang bening, akan lebih merekah jika di tambah dengan menggunakan serum mawar itu ya kak

    ReplyDelete
  4. Makin cantik kak nad paai produk zeeta ni.. aauummm

    ReplyDelete