hai assalammualaikum

Terpegun Melihat Persembahan Cak Lempung - Persembahan Cak lempung yang dipersembahkan oleh pelajar-pelajar SK Shah alam. Comel-comel je tengok semua budak-budaknya. Dengan baju yang sedonodn dan mekap yang digunakan..hehee..Persembahan ni dibuat sempena Buffet Ramadhan Di Restoran Istana Bambu 2016 kali ni. Jadi takdelah korang boring senyap je kan..Sekurang-kurangnya ada jugak muzik yang didendangkan.



Melihat kepada alat-alat muzik tu, kalau nad la, mesti nad pilih untuk alat muzik gong besar tu..hhahaa..sebab mudah je..ketuk ikut rentak je..hehehe..kalau gong yang kecik-kecik ni kena hafal la mana nak kene ketuk dulu. Tersalah ketuk mesti muzik lari. Nak main alat muzik kena ada minat. Pastu baru la syok nak belajar kan..hehee..

Sebenarnya nak cerita tentang baby Fariza ni. Di pun nak sibuk main jugak..kau tengok ni..Macam nak tunjuk pandai je..




Hahahha...Dengan memek muka dia yang macam takda perasaan, dah memang boleh buat dialog dah..mommynya la ada sahaja nak dibuat..Masa Fariza dengar muzik ni, tangan dia bergoyang-goyang hah!!..hahaha..

sampai rumah pun, kalau pasang, khusyuk je dengar sambil goyang-goyang tangan..


Hah, korang kalau nak tengok persembahan adik-adik ni, bolehla beriftar di Restoran Istana Bambu..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours