hai assalammualaikum

Dua Cara Penjagaan Kulit Muka Dan Badan Terbaik Dari Glamora -  Bercakap berkenaan penjagaan kulit muka dan badan ni, orang perempuan memang suka berkongsi. Yela, selalu orang perempuan yang rajin mencari cara-cara penjagaan kulit ni dengan betul. Kebanyakan wanita sangat  mementingkan kecantikan, dan kalau boleh, walau sudah mencecah 40 tahun ke atas, wajah masih mahu nampak muda dan cantik.

Penampilan menarik sememangnya impian semua. Namun, perkara yg perlu diberi perhatian adalah berkaitan kulit. Masalah kulit memang selalu ada. Tidak kira kulit wajah ataupun badan, penjagaan dan rawatan yg betul amat diperlukan. Yang penting, produk tu mudah digunakan. Nad amat tertarik dengan produk dari Glamora ni. Bukan sahaja mudah digunakan dan berkesan, tapi ia nampak mewah dan murah. Lagipun bukan sahaja perempuan boleh guna, malah orang lelaki pun boleh guna.


GLAMORA, Malaysia's 1st High End Brand untuk Skincare & Beauty Products. Produk berkonsepkan High End iaitu produk yang berkualiti tinggi yang mewah, murah & berkesan dengan harga mampu milik. Dengan slogan "Glam It Up With Glamora "..semua orang boleh menjadi Glam bila pakai jenama ni..Sebab tu Glamora brand kecantikan luxury No 1 di Malaysia. Glamora ada mengeluarkan dua produk iaitu produk untuk wajah dan badan. Menarik kan!!.Meh nad kongsi dua produk ni dengan korang.

Produk Glamora telah diformulasikan oleh profesor-profesor dan doktor-doktor, hasil ramuan & formulasi dari salah satu instituti kaji produk terbaik di PERANCIS. Menggunakan teknologi micronization terbaru dari Korean.

Produk Glamora yang menitikberatkan keberkesanan dan kesihatan kulit, pada masa yg sama, bukan jenis 'dependant' di mana kulit tidak akan kembali ke keadaan asal sekiranya berhenti penggunaan. Produk yg dirumus khas untuk memperbaiki komposisi kulit dari dalam, bukan surface sahaja.

Luminate Fairness Face Serum


HARGA SEBOTOL: RM155
ISIPADU: 15ML (Tahan sebulan setengah ke 2 bulan) *mengikut amount pengunaan.

Tengok botol tu comel je kan. Serum ni adalah untuk muka. Serum ini adalah "water-based", Oil-free, paraben-free & fragrance-free. Jadi, ia tidak akan menyebabkan allergy, kulit kering, pengelupasan kulit atau jerawat. Boleh digunakan utk semua jenis kulit & semua peringkat umur. Lelaki & wanita.

Serum ini menyerap 99.9% ke dalam kulit. Bermaksud, sekali sapu dlm 10 saat "hilang". Semuanya terserap ke dalam kulit muka dan leher. Jadi, ia akan lebih EFEKTIF sebab total serum resap & berfungsi. Tiada sisa-sisa serum di atas kulit, jadi kulit tak nampak berminyak.




Kesan penggunaan optimum mengambil masa 2 minggu. Tapi melihat kepada testimoni, kebanyakan banyak yang nampak dalam masa seminggu. Lagi best, perubahan nyata sampai orang lain boleh tegur adalah lebih kurang 10-14 hari. Mengikut pada testimoni ye..

Luminate boleh digunakan dengan dua cara iaitu :
- Pakai serum dahulu sebagai base sebelum mekap, agar mekap tahan lama atau
- Pada waktu malam pula boleh pakai serum dahulu sebelum memakai krim malam produk pilihan anda.


Kelebihan Luminate Fairness Face Serum:
- Mampu mencerahkan kulit.
- Mengurangkan pigmentasi berlebihan serta memberikan kulit yang Lebih Cerah, Glowing dan Segar.
- Meratakan Tona Wajah
- Memberikan tona wajah yang sekata dengan memperbaiki kerosakan akibat ketidakseimbangan hormon,  sunburn dan tompok- tompok tidak sekata.
- Menghilangkan Parut
- Memperbaiki sel- sel wajah agar parut lesap tak kembali.

Cara penggunaan
1. Pakai 2 kali sehari. (Pagi dan malam)
2.Basuh muka terlebih dahulu, pastikan muka dan leher dalam keadaan bersih dan kering
3. Picit 1-2 puff serum ke jari dan sapu ke seluruh muka dan leher. Urut perlahan-lahan muka menggunakan gerakan menaik.
4. Akhiri dengan dap-dap seluruh muka

BODY SPA Intense Lightening Body Spray

HARGA SEBOTOL: RM145

BODY SPRAY WHITENING PERTAMA DI MALAYSIA!

Selalu kita nampak losyen body je, tapi yang ni dia berbentuk spray. Lagi mudahla kan. Dan ni Body Spa Intense Lightening Body Spray ni merupakan Body Spray Whitening Pertama Di Malaysia. 


Sangat mudah digunakan !! Hanya Spray sahaja. Kita ni kalau boleh nak cantik sekata la kan, jadi bahagian celah-cleah tu nak juga cantik, jadi bila ada Body Spray ni, korang bolehlah spray untuk bahagian celah-celah anggota badan tertutup, serta sapuan yang lebih rata dan sekata.

Body Spa ni, tidak mengandungi minyak, paraben, hydroquinone atau merkuri. Ia cepat meresap, tidak berminyak dan tidak melekit seperti Losyen. Sesuai bagi semua jenis kulit, lelaki ataupun wanita di semua peringkat umur. Mengandungi sedikit pewangi untuk memberikan bau badan yang segar. Paling penting ia produk mesra wudhuk.




Kelebihan Body Spa Intense Lightening Body Spray
- Menghapuskan kawasan kulit yang gelap
- Memutihkan seluruh badan dan kawasan terdedah (termasuk leher, siku, lutut, tangan, lengan dan lain-lain)
- Celahan hitam mudah dirawat dengan pantas (seperti ketiak, celahan paha dll)
- Menghilangkan parut badan akibat jerawat
- Memudarkan selulit dan strechmarks perut selepas lahir anak.
- Mengurangkan kerosakan cahaya matahari (SUNBURN) pada kulit


Cara penggunaan:
1. Goncang-goncang botol dahulu.
2. Bersihkan kawasan yang hendak dispray
3. Spray sekali picit penuh ke arah kawasan tersebut
4. Sapu-sapu untuk ratakan ke kawasan-kawasan berhampiran dengan kawasan spray tu (spreads well for better coverage)
5. Pakai 2 kali sehari (pagi & malam)

Elak spray ke Muka.


Dua produk ni korang boleh nak beli satu atau kedua-dua sekali. Jadi nad syorkan, lebih baik beli dua sekali sebab lagi murah..hehee.

Kalau korang berminat atau nak tau lebih lanjut berkenaan Glamora, korang boleh layari:
Glamora
Website: www.glamora.com.my
Contact: 013 310 8080
Facebook: Glamora Hq
Instagram: https://www.instagram.com/glamora_hq/

#glamora
#glamoraluminate
#glamorabodyspa
#glamoratestimoni
#glamitup
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. samalah kita.. teringin nak cuba body spa tu ha.. sebab nampak senang jer..spray..

    ReplyDelete
  2. amboih.. nampak kesan ketara je kat testimoni semua.. ni yang teruja nak mencuba ni.. hehehehe

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2