BIASAKAN FARIZA DENGAN KAMPUNG

in , by Nadia Johari, 12:20:00
hai assalammualaikum

Seminggu Fariza Dan Mommy Di Kampung - Dari minggu lepas nad dengan Fariza dekat kampung. Kitaorang akan duduk kampung sampai Hari Raya Haji..hehehe..Memang nad jarang balik kampung, walaupun ramai cakap, " Klang dengan Kuala Lumpur bukan jauh sangat pun"..kitaorang ada sebab kenapa jarang balik kampung. Takpela, takyah cerita bab tu..Bila dah dapat balik kampung ni, memang kena duduk lama la kan.


Sebenarnya duduk kampung lama pun disebabkan Fariza. Bagi mr mafia, dia nak Fariza biasakan diri dekat kampung. Dia taknak Fariza jadi orang Kuala Lumpur sangat. Dia taknak nanti bila Fariza dah besar, dia tak suka kampung..Yang ni nad memang setuju sangatla..Nad lagi suka..hehehe..sebab nad pun boleh berehat..hahaha..



Dekat kampung pun ramai sepupu dia. Jadi Fariza takdela rasa bosan sebab dah ada kawan. Tapi kadang-kadang datang gediknya juga. Lagi satu dekat kampung luas, dia boleh meneroka lagi luas..Selain merangkak, dia pun dah pandai naik tangga..fuh..

Bagusnya petang-petang boleh ambil pemandangan luar, jadi Fariza takdala rasa bosan dalam rumah je. Kalau dekat Kuala Lumpur memang jarang keluar rumah, sebab rumah betul-betul sebelah jalan besar yang penuh dengan kereta. Nad nak keluar pun segan. Dengan habuknya..aduh.. Kalau dekat kampung macam-macam aktiviti boleh buat. Sebab tu bagi Fariza balik kampung.

Bila dia semakin membesar, dia tau berfikir, dia takdelah boring bila ajak balik kampung..kihkih..


SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Btl tu bgs biasakan diri dgn kampung. Tp kdg2 bdk da bsr pandai da memilih haha kalau kt umah atok xda karton lg la bdk2 ni.

    ReplyDelete
  2. Btl tu bgs biasakan diri dgn kampung. Tp kdg2 bdk da bsr pandai da memilih haha kalau kt umah atok xda karton lg la bdk2 ni.

    ReplyDelete
  3. Hello Everybody, My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS