hai assalammualaikum

Nak Kurus Dan Putih Dalam Masa 10 Hari..Wooww!! - Produk ni khusus untuk mereka yang nak kurus ye..Bagus rakyat Malaysia sekarang, sedar akan penyakit obesiti ni. Oppsss kalau boleh bukan setakat kurus je, tapi nak putih, gebu, gebas. Hah!! tu lagi penting. Nak cantik dari kepala sampai la ke kaki..Tak kira perempuan atau lelaki, memang nak nampak cantik dan hensem demi kepuasan diri.


Haaa ni nad nak kongsi untuk korang yang nak kurus, yang dah tak tahan memikul lemak kiri kanan atas bawah,  produk Raissa Secret Beauty merupakan set pelangsingan badan yang mampu menurunkan berat badan dalam masa 10 hari. Terdapat tiga jenis produk iaitu Fat2Slim slimming Lotion , slimming soap dan Vita C Blackcurrant.


Fat2 Slim Slimming lotion  adalah formulasi dari ekstrak herba -herba terpilih seperti ekstrak limau gedang,Halia dan Pudina yang membantu:-

-Membakar lemak tepu
-Mengembalikan bentuk badan yang ideal'
-Menghilangkan selulit
-mengempiskan perut
-mengatasi masalah peha dan lengan besar
-merawat senggugut
-melembapkan kulit
-membuang angin
-mengawal -selera makan
-menyokong metabolisma dan juga saluran pembersihan kelenjar

Coffee mints soap dirumus khas dari ekstrak kopi dan pudina  yg membantu melansingkan badan ,  merawat rekahan dan  menganjalkan kembali tekstur abdomen.

- tiada bahan pengawet-
- sesuai untuk wanita di dalam pantang
- Lotion amat sesuai unttk wanita  berpantang.. Lelaki pun boleh guna untuk Sakit kaki dan sakit lutut



Vita C Blackcurrant berfungsi untuk menguruskan berat badan dan memutihkan. Kelebihan Vita C Blackcurrant

-membakar kalori
-Membantu proses pelansingan badan
-mencantik kan kuku dan rambut
-mencerahkan kulit wajah dan badan
-wajah lebih bersinar
-membantu memudaratkan parut
-membantu mencegah jerawat dan jeragat
-membantu meratakan tina kulit
-meningkatkan imunisasi badan
-anti oksida
-Membantu menghasilkan kolagen
-merawat rekahan tumit

Bagi yang berminat nak dapatkan produk ni, lagi-lagi yang bakal mendirikan rumah tangga, kot nak kecilkan badan tu boleh la contact
Whatsapp: Rose Ismail 011-39611158
Facebook :Rose Ismail
Facebook page ; Raissa Secret Beauty
Instagram : https://www.instagram.com/officialraissasecret/


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. wahh menarik.. tp nad tak pyh dh kurus..

    ReplyDelete
  3. Nad kalau kurus lagi memang bertembah jeles la akak yang tak kurus2 ni..heheh

    ReplyDelete
  4. wow nad mkin kurus nnt kak mv ni yg mkn hti haha

    ReplyDelete
  5. Teruja plak baca review ni.. Maklumlah misi lepas bersalin kan.. Hehe

    ReplyDelete
  6. Mendapatkan pinjaman yang sah sentiasa menjadi masalah besar untuk pelanggan yang mempunyai masalah kewangan dan keperluan untuk penyelesaian kepadanya. Isu kredit dan cagaran adalah sesuatu yang pelanggan sentiasa bimbang apabila pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah sedang mencari. Kami juga adalah sebuah pertubuhan Kristian / undang-undang untuk membantu orang yang memerlukan, seperti bantuan kewangan. Well bila ia sedang melalui masalah kewangan Atau adakah anda dalam apa-apa keadaan huru-hara kewangan dan memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri, atau memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil anda, memulakan perniagaan yang baik, atau mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan kemudian hubungi kami hari ini @. E-mel (andrewwinnersloan@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. Mendapatkan pinjaman yang sah sentiasa menjadi masalah besar untuk pelanggan yang mempunyai masalah kewangan dan keperluan untuk penyelesaian kepadanya. Isu kredit dan cagaran adalah sesuatu yang pelanggan sentiasa bimbang apabila pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah sedang mencari. Kami juga adalah sebuah pertubuhan Kristian / undang-undang untuk membantu orang yang memerlukan, seperti bantuan kewangan. Well bila ia sedang melalui masalah kewangan Atau adakah anda dalam apa-apa keadaan huru-hara kewangan dan memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri, atau memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil anda, memulakan perniagaan yang baik, atau mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan kemudian hubungi kami hari ini @. E-mel (andrewwinnersloan@gmail.com)

    ReplyDelete