hai assalammualaikum

Budak Ini Dera Kucing, Kejam!! - Sampai hati budak ni..kau tak kesian ke dekat kucing tu oii!! Kau buat kucing tu macam mainan pulak kan. Kesian kucing tu di dera..Tak sampai hati nak tengokkk...Kalau korang berani, tengoklaa..Kucing tu nak lari pun tak boleh..


Ekor dia kau tarik..Sampai hati kau budakkk..Taula kucing tu comel, jangan la buat macam tu. Satu lagi video, dia buatnya kucing macam pesakit dia..Habis di belek-belek mata, telinga sampai ke hidung..Kucing tu pun redha je..


Hahahha..ni la kerja Fariza dekat kampung. Sebenarnya bukan Fariza cari kucing tu, kucing tu yang datang dekat Fariza. Fariza ni semua jenis binatang dia bantai..adoii la anak..Kucing tu abang nad yang jumpa. dia pun bawa balik. Nama kucing tu Didi tapi betina..anak buahla bagi nama..hahaa..Masa balik kampung haritu, Kucing ni suka sangat dengan Fariza. Mana Fariza pergi dia ikut. Fariza pun main la dengan dia sampai terkekek-kekek ketawa..hahhaa..


Tengok, tidur pun nak sebelah-sebelah..Dari elok tidur, sampaila Fariza pusing tertindih Didi, tapi Didi buat tak tau je. Dia pun bantai tidur..lorrr..macam-macam..hahaha..maaf sebenarnya bukan kes dera pun.

Tapi kalau sebut haiwan di dera  tak kisahla binatang apa, baik yang haram dipegang kalau didera, kesian tengok. Nak menangis tengok. Sebab tu kadang tak sanggup nak tengok video macam tu. Lagi-lagi kalau kucing.Ada pulak manusia yang berhati binatang boleh plak bertindak kejam terhadap kucing-kucing yg bernyawa ni!! memang bongok punya manusia.. nad benci pada pendera binatang, terutamanya pendera binatang kesayangan Nabi ni. Mana letaknya perikemanusiaan dalam diri?
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. hahaha pasrah je kucing tu .. comel fariza. :)

    ReplyDelete
  2. Ingat dera betul betullah tadi... Hihi... Comel je dia org dua org ni...

    ReplyDelete
  3. kucing tu memang nk kawan ngn fariza tu..hihi

    ReplyDelete

  4. Segera daftarkan diri anda dan bermainlah di Agen Poker, Domino, Ceme dan capsa Susun Nomor Satu di Indonesia AGENPOKER(COM)
    Jadilah jutawan hanya dengan modal 10.000 rupiah sekarang juga !

    ReplyDelete
  5. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete