hai asslammualaikum

De'wajah Jenama Yang Dipercayai Lebih 20 Tahun - De'wajah ni nad dah tau lama lagi, korang pun mesti pernah dengar kan. De'wajah telah dikenali lebih 20 tahun sehingga ke hari ini dia bertahan dan semakin kukuh. Produk De'wajah meliputi rangkaian penjagaan kecantikan muka,rambut dan badan dan produknya boleh dapati di semua stokis lebih 300 Buah cawangan seluruh Negara termasuk Negara Brunei Darussalam dan juga Singapura. Hebat tak hebat kan!!!..Selain itu, ada juga  menyediakan perkhidmatan rawatan SPA dan menyediakan pelbagai jenis rawatan.

Sekarang ni,nad nak cerita berkenaan masalah kulit kering. Siapa yang alamainya sekarang, angkat tangan!!..hah mesti rasa tak bestkan bila kulit kering ni. Perubahan cuaca, kurang minum air dan  hormon dalaman serta pemakanan merupakan faktor utama kepada masalah kulit kering. Kulit kering ni memangla tidak memberikan kesan yang sangat buruk macam jerawat, bintik hitam, atau masalah kulit lain. Tapi, ia menyebabkan kulit menjadi kasar, dan membuat wajah nampak tidak segar. Bila kulit kering ni, muka nampak lesu je. Tapi jangan risau, ada satu produk ni dari De'wajah yang mengandungi ekstrak emas tulin 24k dan penggunaan teknologi emas membantu melancarkan aliran darah ke seluruh wajah dan menaikkan seri wajah si pemakai serta melembapkan wajah.

De'wajah, B'More Gold Series Mampu Merawat Masalah Kulit Kering

De'wajah, B'More Gold Series 24K

Salah satu produk keluaran De'wajah ni mampu membantu masalah mereka yang mempunyai kulit kering ni. Tentu saja, kaum hawa ingin sekali mengubah kulit kering yang dialaminya agar dapat menjadi kulit yang lembap dan lembut kembali.


De'wajah telah mengeluarkan satu produk B'More Gold Series yang membantu merawat khas untuk masalah kulit kering. Set De'Wajah B'More Essence mengandungi ekstrak emas tulin 24k dan penggunaan teknologi emas membantu melancarkan aliran darah ke seluruh wajah dan menaikkan seri wajah si pemakai.
Sangat bagus utk kulit-kulit yang kering sangat-sangat. Kalau korang konsisten pakai, kulit akan menjadi lembap sampai ke dalam lapisan kulit dan nampak glowing.

Kelebihan Produk B’More Gold Series 24K
- Melembapkan kulit yg HYPER KERING
- Membantu mengurangkan kedutan dan awet muda.
mengurangkan GARIS HALUS sekitar mata, dan garis senyum yg makin ketara
- Merangsang pembaharuan tisu kulit,menjadikan kulit lebih anjal,tegang dan segar
- Membangkitkan aura wajah dan memberi perlindungan dari sinaran matahari yang terik.
- Memberi effect glowing
- Penjagaan utk kulit 30an ke atas,

De'wajah B'More Gold Series 24K ada lima item iaitu:

1.Gold Essence


 Gold Whitening Essence

B'More Gold Whitening Essence mengandungi Perlindungan UV tambahan yang mengurangkan tanda-tanda penuaan yang disebabkan oleh UVA dan UVB dapat mengekalkan kelembapan kulit anda supaya ia lebih sihat, lembut dan lembap sepanjang hari.
Harga: RM95.30


2.Gold Cleanser


Gold Whitening Cleanser

B'More Gold Whitening Pembersih emas 24K adalah antioksi dan semula jadi yang menggalakkan pengeluaran kolagen serta meningkatkan keanjalan kulit dan mengurangkan kedalaman kedutan serta tanda-tanda penuaan. B'More Gold Whitening Cleanser pembersih yang lembut dan mengekalkan kelembapan kulit serta mengurangkan tanda-tanda penuaan. Formula pH yang seimbang mengekalkan hidrasi kulit dan licin.
Harga: RM52.90


3. Gold Scrub


Gold Whitening Scrub

Scrubnya sangat lemut pada muka. sesuai untuk kulit kering yang sensitif dan tidak merangsangkan kulit muka. B'More Gold Whitening Scrub dapat membersihkan kekotoran dan memulihara sel-sel kulit mati yang menyekat dilubang pori-pori, serta menganjalkan dan mengembalikan seri kulit.
Harga: RM52.90


4. Moisturizing day cream


Day Cream

Membantu dan berkesan untuk menghalang sinaran UVA / UVB dengan meningkatkan SPF dari sinar matahari, menggalakkan peredaran darah untuk menghalang pertumbuhan melanin, dan membaiki masalah kulit.
Harga: RM37.10


5.Night treatment


Night Cream

Membantu mengurangkan garis-garis halus, pigmentasi dan parut jerawat. Ia juga membantu untuk mengekalkan penampilan nampak lebih muda.
Harga: RM37.10



Kalau korang berminat atau nak tau lebih lanjut pasal produk ni dan nak tengok testimoni, korang boleh layari
website: www.dewajah.net
Hotline : 03-5511 8519
Whatsapp 1 : 019-317 8007
Whatsapp 2 : 019-2028 983
Whatsapp 3 : 016-2250 686

FB 1 : De'Wajah HQ
FB 2 : De'Wajah Online
Insta : @dewajah_online

#dewajah
#katalogdewajah
#dewajahonline
#dewajahonlinemarketing
#dewajahskincare
#serlahkankejelitaan

SHARE 9 comments

Add your comment

  1. Yang macam crystal tu dia serum eh kak Nadia? Nampak menarik! Hehehe.

    ReplyDelete
  2. Yang macam crystal tu dia serum eh kak Nadia? Nampak menarik! Hehehe.

    ReplyDelete
  3. harga dia x de laa mahal mana pun kak nad. boleh try ni

    ReplyDelete
  4. berkilauanlah kulit muka dengan gold ni

    ReplyDelete
  5. bestnya ... nak glowing gak. hehe bnyak betul prdk sekarang ni..

    ReplyDelete
  6. produk legend ni.. lama dah berada dipasaran dan masih kekal hingga kini..

    ReplyDelete
  7. wah makin cantik lah nad lepas ni..

    ReplyDelete
  8. tengok packaging pun dah nampak wow dia

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2