hai assalammualaikum

Kenalpasti Minyak Herba Asma Mujarab Original - Teringat pula dekat anak kakak, kelima-lima anak dia ada asma. Dari kecik lagi dah ada asma, sampai kena pakai ubat sedutan asma tu dipanggil Inhaler. Bila tengok macam tu, risau pula dekat Fariza. 

Jadi sebagai langkah persediaan, nad kena cari jalan penyelesaian supaya Fariza terhindar dari penyakit yang memudaratkan kesihatan. Kita tak tau bila budak kecil akan sakit, lagi-lagi bila dia dah mula nak membesar ni.




Kenalpasti Minyak Herba Asma Mujarab Original 


Jadinya simpan la satu botol  Minyak Herba Asma Mujarab ni. Tapi masa nak beli tu, pastikan yang original. sekarang banyak sangat tiruan .haishh..bahaya betul!!..Benda bagus ada je orang nak tiru. Macam mana nak tau Minyak Herba Asma Mujarab Ori Tak ori, tu nanti nad bagitau. Korang kena baca sampai habis. Sebab nad nak kongsi kebaikan minyak asma ni. Harga sebotol RM39 sebotol. Hanya tambah RM10 untuk penghantaran.

Minyak Herba Asma Mujarab ini diproses 100% secara home made sejak 40 tahun yang lalu oleh seorang Pakcik di kampung. Taula, pembuatan kampung ni  memang elok.Sesuai untuk seisi keluarga. Minyak Herba Asma Mujarab ini didaftarkan di bawah syarikat Enterprise (SSM) yang sudah lima tahun beroprasi di online dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali di daftar di bawah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD


Nama je Minyak Herba Asma Mujarab tapi minyak ni sangat mujarab, ia membantu mengurangkan masalahbatuk, asma dan lelah. Minyak Herba Asma Mujarab ini juga boleh diguna untuk menghilangkan kembung perut, sakit perut, luka, terkena api, digigit binatang berbisa, sakit gigi, tergeliat, bisul dan lain-lain penyakit

Minyak Herba Asma Mujarab terdiri daripada ramuan terpilih seperti minyak zaiton, minyak kelapa dara, minyak habbatus sauda, pati gamat, akar kayu serta ramuan herba herba terpilih.

Cara Penggunaan Minyak Herba Asma Mujarab

1) Batuk dan lelah
- Sapu di tapak kaki, labu betis, bawah pelipat, dada depan belakang menyeluruh, leher dan tengkuk serta bawah dagu.
2) Demam
 - Sapu seperti batuk tetapi turut sapu di dahi
3) Selsema
- Sapu sedikit di dalam hidung, atas hidung hingga ke ubun ubun.
4) Sakit gigi
- Sapu pada gigi yang sakit dan juga pipi.
5) Kembung perut / sembelit
- Sapu di perut, pinggang serta tapak kaki dan labu betis.
6) Luka pembedahan
- Lap sehingga kering bahagian luka dan sapu minyak di atasnya.
7) Sengatan berbisa / benjol / lebam / bisul dan sakit urat
- Sapu di tempat tersebut.
8) Migrain
- Sapu keliling dahi, tengkuk dan  leher.
9) Sakit pinggang / lenguh lenguh
- Sapu ditempat yang lenguh dan sakit.
10) Cirit birit 
- Sapu di bahagian bawah perut.
11) Senggugut
- Sapu ketika datang haid dan ketika sakit di bahagian bawah perut.

Testimoni




Haritu Fariza demam, nad urut badan dia dengan Minyak Herba Asma ni badan dia. Alhamdulillah,dia tak lesu dan aktif macam biasa. Sekarang tinggal saki baki selsema dia je. Tak panas pun minyak ni. Dan bestnya dia macam berangin. Dan malam ni, nad bubuh dekat pinggang nad, selesa dah pinggang. Kurang sakit tu. Alhamdulillah. Nak kena simpan stok ni Minyak Herba Asma Mujarab ni.

Produk Tiruan Minyak Herba Asma Mujarab

Oleh kerana Minyak Herba Asma Mujarab ini mendapat sambutan yang tinggi di seluruh Malaysia dan di luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan India. Maka ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab ini. Mereka menggunakan labels dan design yang sama. Dan mereka juga cuba membuat R&D daripada Kilang tanpa kebenaran pemilik asal.

Ramai yang mengadu produk tiruan mereka ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin. Individu yang telah meng-klon produk Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menipu ribuan pengguna di seluruh Malaysia. Banyak juga yang tiruan..korang perhati satu-satu ye dalam gamabr nad nak bagi ni..Tengok betul-betul yang ori ok.

Penipuan pertama



Kalau korang perasan dekat label tu lain sangat namanya. Label yang asli namanya Minyak Herba Asma Mujarab. Tadi nad instagram, yup nad ternampak yang tiruan ni..aduii korang hati-hati ye masa beli.

Taktik jahat dengan mempromosikan GAMBAR-GAMBAR Minyak Herba Asma Mujarab Original yang mempunyai Hologram QR Code di belakang botol di Facebook atau media-media sosial yang lain. Kemudian mereka menghantar produk Minyak Asmak ini pada pelanggan yang telah membuat pembayaran.

Setelah pelanggan bertanya kenapa dalam gambar lain, barang yang di order lain. Mereka akan menjawab dengan jawapan bohong iaitu “Kami Sudah Tukar Label”. Sila berwaspada!

Penipuan kedua



Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan. 
Penipuan ketiga


Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. Kami tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”

Tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab. Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM.

Kenalpasti Minyak Herba Mujarab Yang Asli 

HOLOGRAM, QR CODE & NOMBOR SIRI AKAN DILEKATKAN DI BELAKANG BOTOL. 



Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.



Untuk mendapatkan kepastian boleh hubungi HQ bahagian pemasaran 013 480 6787 (En. Hafis)


Korang boleh tengok video ni.

Berminat untuk mencuba Minyak Herba Asma Mujarab yang ori?
Telefon : En. Hafis 013-4806787 (Bahagian pemasaran) & Pn. Nurul 017-6239935 (Produk owner)
Lamanweb : http://herbaasma.com/
Facebook : Penawar semput, lelah dan asma
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. boleh kat rekomen kat member ank dia sll batuk selsema

    ReplyDelete
  2. Banyak juga kegunaan minyak nie ye...kena ada satu kat rumah..

    ReplyDelete
  3. nak beli tp tula.. tgk yg 1 lagi, kta yg ni fake..tgk yg ni kata yg tu fake..xtau mana yg btl

    ReplyDelete
  4. bahaya betul ada produk fake ni..berhati-hati dan siasat sebelum beli

    ReplyDelete
  5. Haih macam2 dah sekarang kan..minyak pun ada yg fake..jahat betul yg amik kesempatan tu

    ReplyDelete
  6. Akak baru start guna minyak ni, so far berkesan gak. Bila batuk batuk, sapu ni insyaAllah cepat lega.

    ReplyDelete
  7. Saya pun ada minyak herba kat rumah ... :)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2