PENAT SAMPAI TAK RETI BACA

in , , , by Nadia Johari, 02:03:00
hai assalammualaikum

Penat Sangat Agaknya Sampai Tersalah Tarikh - Dari haritu nad cakap dengan mr mafia," 27.10.2016 Fariza pergi check up tau"..Beria ni, sungguh cakap tarikh tu. rasa dah tengok banyak kali dekat buku Fariza.Check up kali ni untuk setahun sekali dengan cucuk.


Last Fariza checkup bulan 7. Jadi bulan 8 dengan bulan 9 tak checkup. Nurse cakap check up terus untuk setahun. Ntah kenapa harini boleh tersalah tengok pulak. Dan pagi tadi, nad tengok balik dekat buku tu, bukan main terkejut lagi nad, rupanya tarikh salah. Sepatutnya checkup Fariza 24.10.2016. Nad tersalah tengok yang 27.7 tu..hahaha

Sampai klinik, cakapla macam tu, tapi terpaksa tukar appoinment jadi 2.11.2016..haish..Nad ni kalau bab cucuk Fariza memnag malas lambat-lambat. tapi salah nad juga. Dahla kena kejtkan Fariza pagi-pagi. paham-paham jela budak kecik kalau dikejutkan, mengamuk. Tapi lepas tu diamla bila naik kereta.


Lepas selesai, terus balik dan sarapan. Ayoyo..balik sampai rumah, Fariza sambung tido..hahaa. Sekali dengan nad..kihkih..Macam tu la, penat sangat kot nad. Buat macam-macam dekat rumah. Kemas, jaga anak, kurang tidur, kerja blog. Memang tak terkejar. Tapi takpela. Harap sampai 2 November nanti Fariza sihat je. Boleh dah cucuk setahun.
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Biasa lah.. saya pun pernah tersilap tarikh ni.. dgn fikir macam-macam lagi kan..

    ReplyDelete
  2. demi mencari sesuap nasi, jadi surirumah memang penat dari bekerja tapi boleh tengok anak membesar depan mata hehe..

    ReplyDelete
  3. aptmnt zafran lak 3 nov! haha

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS