AMEENA KSK III MAMPU HILANGKAN LEBAM, GELAP DAN HITAM BAWAH MATA, LEBAM, GELAP DAN HITAM BAWAH MATA, LEBAM BAWAH MATA, HITAM BAWAH MATA, Cara Menghilangkan Lebam Bawah Mata

hai assalammualaikum

Ameena KSK III - Setiap hari tengok mata dekat cermin. Ya Allah, teruknya mata, sebam , dah macam panda. Mana tak mata lebam, siang melayan anak, malam update blog. Kadang tidur lewat sebab nak siapkan kerja. tak cukup tidur pun ye. Macam ni la, rutin nad setiap hari. Maka muncullah lebam dan hitam di bawah mata. Masalah ni bukan sahaja wanita, malah lelaki pun ada. Tak lawa bila gelap bawah mata ni.

5 sebab utama terjadinya lingkaran gelap bawah mata atau lebam bawah mata.
1. Keturunan
2. Stress / Kurang Tidur / Keletihan
3 . Mata bekerja lebih keras sehingga pembuluh-pembuluh darah di sekitar mata juga lebih aktif dan terlihat sebagai bayang-bayang hitam di bawah kulit mata. Perbezaan ketara kandungan darah inilah yang menyebabkan lebam bawah mata kelihatan begitu ketara.
4. Pertambahan Usia atau Penuaan
5. Alergik atau Alahan
6. Kekurangan Zat Besi atau Anemia

Cara Menghilangkan Lebam Bawah Mata

Petua orang lama ajar cara nak hilangkan lebam bawah mata ni dengan
- dapatkan rehat dan tidur yang cukup. Cuba berfikiran positif untuk menghidari stress yang berlebihan.
- Amalkan pemakanan yang sihat, sayur-sayur hijau sebagai sumber zat besi dan juga buah-buahan sebagai sumber Vitamin C (membantu penyerapan zat besi dengan lebih efektif).
- Banyakkan minum banyak air kosong untuk mengawal kelembapan kulit. Boleh amalkan tips dengan menggunakan ais, timun dan uncang teh.


Kadang dah buat semua tu pun tak menjadi, jadi kena pakai produk khas untuk bawah mata ni kan. Haritu nad diperkenalkan dengan satu produk oleh seorang blogger ni. Tertarik sangat dengan produk ni. Produk Ameena KSK III khas untuk hilangkan lebam bawah mata. Setiap pagi dan sebelum tidur nad sapu dekat bawah mata. Sekarang dah seminggu nad pakai, alhamdulillah, makin lama, makin berkurangan lebam bawah mata ni. Masa pakai pun tegang je mata.


Cara pakai pun mudah. Hanya titiskan beberapa titik dan sapu dibawah mata dan urut dengan lembut. Boleh gunakan minimun 3 kali atau 5 kali sehari, selama  24 jam.

Jenis Water Base

Formulasi Khas yang pertama  jenis 'BIOMIST,  AQUA - water base , ia sangat halus  8 kali ganda kelebihan ianya  mudah meresap jauh lebih dalaman kulit .Berfungsi pelindungan masalah kulit lebam merawat mengawal kulit dari cepat kusam hitam gelap, ia meningkatkan aliran darah ke daerah lingkaran kulit bawah mata mengurangkan gelap hitam menebalkan merawat mencegah hilangkan sembab kantung dibawah mata , diciptakan keunikkan meresap jauh ke dalam kulit  mengawal melindungi serta  mengurangi garis garis halus kedut kedutan bayangan  yang nampak jelas.



AMEENA KSK III adalah produk gabungan formula negara Jepun & Malaysia yang mempunyai kandungan bahan semulajadi menggabungkan pelbagai ramuan yang sesuai untuk setiap golongan wanita mahupun lelaki yang lapisan umur 18  tahun ke atas . Keistimewaan bagi dalaman & luaran khas untuk kulit bawah mata menjadi urat pembuluh darah saliran kulit bawah mata kembali aktif , tona sekata , cerah , lembap , licin , bersih dan gebu serta berseri



Kelebihan Ameena KSK III Energy Crystal Skin Activator   

- Menolong  serikan menegangkan kawasan sekeliling kulit .
- Segarkan hilangkan bulatan lingkaran hitam kulit dibawah mata.
- Melembapkan kulit mengurangkan kesan lebam sekeliling mata.
- Menenangkan kitaran di kawasan kulit bawah mata.
- Mengurangkan lindungi  rasa letih pada kulit bawah mata.
- Menjadikan kulit bawah mata lebih segar  dan sihat.
- Merawat memberi pelindungan menghilangkan garis-garis kulit bawah kulit mata.
- Membantu menjadikan lebih cantik lebih licin , halus gebu ke seluruh sekitar kulit bawah mata , ia - juga  memperbaiki tekstur kulit di sekeliling mata dan seluruh kulit muka.

Jangan risau, produk Ameena KSK III ni tanpa bahan kimia, 100%   BAHAN HALAL ! dan telah difomulasi  oleh kajian pakar. Produk ini telah didaftarakan  dengan No. Kelulusan :NOT KKM   15120 5676 K

Sekarang memang nad konsisten pakai Ameena KSK III ni.Kalau korang berminat boleh hubungi
website : http://www.ameenacare.com/
Eyda : 019-5081433

#ameena
#lebambawahmata
#lebammata
#ubatmatalebam
#misiterusjalan
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. wah nice sharing hehe ada tak tips hilangkan kutilan lemak bawah mata ?
    jemput join ya
    http://mellyacrayola.blogspot.com/2016/12/end-year-mini-giveaway-by-mellya-friends.html

    ReplyDelete
  2. fuh. mmg bguna la utk org x cukup tdo ni.

    ReplyDelete
  3. nice sharing nadia , mmg berkesan , alhamdulilah dah berkurangan eyebag yana =))

    ReplyDelete