GEGARVAGANZA SEPARUH AKHIR , GEGARVAGANZA 2016 , GEGARVAGANZA,

hai assalammualaikum

Gegarvaganza Separuh Akhir - Malam ni Gegarvaganza, keseluruhannya bagi nad memang menakjubkan. Setiap peserta menyanyikan dua lagu. Satu lagu nyanyi solo dan satu lagi berduet dengan artis. Nad semestinya sokong Siti Sarah..ahaha..bukan sebab dia kecik macam nad atau ramping macam nad, tapi suara dia memang mantap. Sekali dia lontar suara dia, fuh..nad dengar pun nak berjoget..hahaa.

Malam ni Sarah nyanyi lagu " Di Bwah Pohon Asmara " dan duet dengan Misha Omar lagu " Bunga-bunga Cinta "..Suka dengar masa dia nyanyi Di Bawah Pohon Asmara tu..juri pun puji..yeahh..kipidap Sarah. Selain itu, duet antara Gmie dan Tomok menyanyikan lagu " Sejarah Mungkin Berulang "..memang terkenang kembali lagu tu..aduh..masa jiwang-jiwang karat..hahahha...dan lagi satu nad suka bila Azharina dan Black. Dua-dua suara ni tinggi dan besar. Jadi bila dua-dua bergabung memang mantap. Memang bila dengar, fokus habis dengar diaornag nyanyi " Fantasia Bulan Madu "..terbaiklaa..

Ameng, Intan Sarafina, Zarul pun terbaik juga. Cuma satu artis ni jela, malam ni dia down sikit. Mungkin disebabkan ramai nitezin tak suka dia berkenaan lagu tukar minggu lepas. Nad ada baca juga dekat blog orang lain, Yang Artis yang bertanding ni, boleh mintak untuk tukar lagu yang sepatutnya telah ditetapkan diaorang. speatutnya dah masuk bertanding, kenala terima apa je yang diterima. Mana boleh request nak tukar itu ini. Dah namanya bertanding, kenala cabar diri tengok mampu tak bawak lagu-lagu yang telah disediakan..kann!!..Tapi ada juga taknak ikut. Tapi tak tau la betul ke tak..


Malam ni, untuk Nora, nad tengok dia baisa je. Sebelum ni nad suka tengok dia juga, sebab suara dia mantap. Nyanyi lagu rock pun ok. Tapi untuk separuh akhir malam ni, dia punya suara lain dah. Untuk Solo, dia nyanyi lagu sendiri, tapi dia campur dengan lagu orang putih. Jadi, suara dia macam tak sampai. Macam tunggang terbalik..Lagu duet dia bersama Aizat pun macam tak kena je..ermm..Tapi kesian dia sebab kena bahan dengan netizen..komen-komen netizen dasyat sangat..huhuhu..kita taknak la amik port..cuma malam ni Nora memang biasa je..

Dan malam untuk separuh akhir, Nora telah tersingkir. Takpela..lebih baik dia keluar daripada dicemuh orang..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Do you need a financial help? Are you in any financial crisis or do you need funds to start up your own business? Do you need funds to settle your debt or pay off your bills or start a good business? Do you have a low credit score and you are
    finding it hard to obtain capital services from local banks and other financial institutes? Here is your chance to obtain a financial services from our company. We offer the following finance to individuals-
    *Commercial finance
    *Personal finance
    *Business finance
    *Construction finance
    *Business finance And many More:
    and many more at 2% interest rate;
    Contact Us Via Email:bullsindia187@gmail.com

    ReplyDelete