MANNEQUIN CHALLENGE ADA DI MANA-MANA

in , by Nadia Johari, 00:34:00
hai assalammualaikum


Apa tu Mannequin Challenge ?? - Sebelum ni, nad ada perasan la satu photographer ni buat video orang tak bergerak tu dengan macam-macam ragam. Memang unik dan menarik bila tengok. Yang nad tau, orang panggil tu video freeze..hahaa. Dan kali pertama nad buat video beku ni adalah masa event Blogger Day Out. Tapi masa tu dia panggil Mannequin Challenge. Nad tak tau ape tu, tapi nad layankan jela. Dia suruh kita beku jangan gerak. Ok kita fikir dia nak buat video yang tak bergerak tu.


Dan hasilnya, korang boleh tengok video dekat atas tu..ehehe..Comeljugak nad ye..ahhaa. Yang penting jangan gerak. Kalau gerak jadi tak lawa. Kenala tahan beberapa minit.

Mannequin Challenge Menjadi Trend

Dimana-mana diaorang buat Mannequin Challenge ni. Hashtag #MannequinChallenge telah digunakan untuk platform media sosial seperti Twitter dan Instagram. Mannequin Challenge ni ada lagu dia yang korang perlu padankan sesuai dengan situasi.


Tengok ni, masa nak bersalin pun boleh Mannequin Challenge..hahaha..Untung orang luar negara boleh buat apa sahaja. Kalau dekat sini, memang tak bagi la..hahaha..

Korang buatlah Mannequin Challenge ni ye..best. Kalau lagi ramai, lagi sporting mesti lagi best.
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2