hai assalammualaikum


Majlis Pelancaran Laman Web Touristguide.com.my - Jom bercuti!!..Yeahh..Tapi mesti akan ada masalah, iaitu bajet tak cukup. Masalah yang selalu dihadapi kalau nak travel. Tapi jangan risau,lepas ni, korang boleh bercuti ke mana sahaja dengan bajet yang murah. Silap-silap dapat bercuti secara PERCUMA lagi..wihuuu!!!..Nak tau dekat mana nak dapatkan package percutian yang murah?? Semestinya di www.touristguide.com.my. Daftar sekarang!!! Percuma je!!

Majlis Pelancaran Laman Web Touristguide.com.my



Pada 24 November 2016 , Khamis, di The Westin Hotel Kuala Lumpur, telah berlangsungnya majlis pelancaran touristguide.com.my. Majlis dihadiri dengan beberapa orang media dan blogger serta tetamu VIP.



Majlis telah dilancarkan oleh Mr Mohd Akbal Setia (Director of Tourism Malaysia) Mr Devan Kumar (Managing Director Touristguide.com.my) , Mr Azlan Hussain (Presiden of Kuala Lumpur Tourism Association KLTA) dan Akim ( selebriti Artis penyanyi Popular Malaysia).

Meh nad kenalkan apa itu touristguide.com.my. Touristguide.com.my telah ditubuhkan selama hampir 5 tahun dalam perkhidmatan pelancongan dalam talian dan misinya 'Build The World’s Largest Travel Network''  mampu memberi travellers di luar sana  tawaran perkhidmatan pelancongan dengan harga yang berbaloi. Sasaran untuk mendapatkan 100,000 orang pengembara berdaftar dengan mereka di Malaysia sebelum melebarkan sayap ke negara lain...Sekarang ni dah ada hampir 3,000 orang yang mendaftar!

Daftar Segera Di Laman Web Touristguide.com.my

Touristguide telah mewujudkan hubungan yang kukuh dengan syarikat penerbangan utama, hotel dan pengusaha pelancongan tempatan di seluruh Malaysia dan luar negara dan pelbagai jenis tawaran pelancongan direka dengan baik pada harga yang tiada tandingan. Setiap ahli berdaftar akan diletakkan dalam rangkaian pelancongan Touristguide.com.my secara automatik. Dan korang boleh mengumpul mata TANPA HAD. Dengan mata yang dikumpulkan korang boleh redeem untuk travel secara PERCUMA..

Tiada yuran dikenakan semasa pendaftaran. Daftar secara percuma!! Hah!! apa tunggu lagi, daftar cepat di www.touristguide.com.my. Nad dah daftar..

Kelebihan Tourist Guide

Touristguide.com.my sebagai salah satu website travel yang menawarkan pelbagai pakej travel termurah bahkan PERCUMA bagi membantu para travelers membuat pilihan terbaik sebelum rancang perjalanan percutian.

Kini, korang tidak perlu risau lagi mengenai bajet untuk pergi melancong ke mana sahaja, tidak kira dalam negara atau luar negara kerana Touristguide menyediakan tiket penerbangan, tempahan hotel dan macam-macam lagi pakej dengan harga yang berpatutan.

Dengan bantuan Tourist Guide, korang boleh dapatkan percutian impian dengan harga yang berbaloi...dan menjadikan budget bukan salah satu kekangan untuk kita pergi melancong! SEMUANYA JIMAT DENGAN TOURISTGUIDE.COM.MY

Travel dengan Percuma..suka kann..jangan lupa lepas daftar, buat pembelian, kumpul point korang, bila dah cukup boleh redeem untuk Hotel Booking, Tiket Penerbangan dan travel package. Hanya dengan point yang korang kumpul, redeem, percutian jadi PERCUMA..jadi kumpul mata banyak-banyak..


Promosi Percutian Diskaun Sehingga 75%

Berita baik untuk semua orang,TouristGuide.com.my mempunyai promo pakej percutian yang menakjubkan..Woww!!! teruja sangat.. Nampak tak gambar dekat bawah, tu adalah antara pakej yang ditawarkan oleh Tourist Guide. Seronok gilerr tengok tempat-tempat dia!!.. Untuk menikmati tawaran, semua yang anda perlu tahu adalah untuk mendaftar PERCUMA sebagai ahli di TouristGuide.com.my. Sertai sekarang!!!

Bestnya dapat melancong ke Luar Negara. Tak pernah lagi jejak negara orang..huhuhu..moga ada rezeki ku datang sini..

Ambil Perhatian : 

Promotion Period : 
bermula dari sekarang sehingga 30 November 2016

Travel Priod : 
1st April 2017 - 31 March 2018 ( except public holiday )







Untuk keterangan lanjut boleh layari:

INFINITY VACATION SDN BHD (1141826-T)
Suite A25-3A,
Sentral Business Park,
Jalan TKS 1,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang,
Selangor Darul Ehsan
Toll Free: 1800 38 3338
Office Hours::  9 a.m. – 6 p.m. (Mon – Fri)

Website: http://www.touristguide.com.my/
Facebook: http://www.facebook.com/myTouristGuide
Instagram: http://www.instagram.com/touristguide.com.my
SHARE 6 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2