TEFAL MANUAL CHOPPER, TEFAL MANUAL CHOPPER DARI LAZADA, LAZADA, LAZADA SALES, LAZADA ONLINE REVOLUTION 2016, LAZADA ONLINE REVOLUTION

hai assalammualaikum

Tefal Manual Chopper 5 Saat - Bila bab-bab memasak ni, kalau boleh, nak masak tak sampai setengah jam. Cukupla amik masa 5 minit je. Nad ni bukanla jenis tangan chef yang laju je cincang bahan. Kalau nad buat macam tu, maunya terbilah tangan sendiri..hahaa. Sebab pernah terjadi, acah-acah nak potong bahan laju, sekali zasssss!!!, amik berdarah dah tangan...hahaa. Bila ada Tefal Manual Chopper ni..memang mudah kerja cincang mencincang ni. Ni lagi satu barang yang nad suka giler dari Lazada.

Kelebihan tefal Manual Chopper


Tefal Manual Chopper penyelesaian yang lengkap untuk menyediakan dan mencincang bahan dengan cepat dan cekap. Ambil masa 5 saat sahaja untuk mencincang bahan-bahan yang korang nak buat. Kalau sebelum ni guna lesung, atau pun bleneder, tapi sekarang guna Tefal Manual Chopper je, sangat jimat, sebab apa?? Jimat masa, tenaga dan elektrik. Tefal ni tak perlu guna elektrik pun.



Tefal Manual chopper ni sangat ringan dan mudah dibasuh. Korang tinggal keluarkan semuanya ni dan basuh. Yup pisau tu memang boleh ditanggal dan dipasang begitu sahaja. Berhati-hati dengan pisau tu, tajam oii..Best kan sebab boleh bawak pergi mana-mana, macam camping ke, berkelah ke..hahaa..


Memang bila ada Tefal Manual Chopper ni, kerja nad cepat dan mudah je. Yela, ada anak ni, sikit-sikit nak merengek suruh temankan dia. Sekarang, masa cincang bawang ke, nak buat bumbu ke, duduk sekali dengan dia. Tangan dia pun nak menyibuk join sekali guna ni..hahaa. Sambail layan anak, sambil tengok tv, sambil cincang bahan. Benda ni selamat sebab dia ada penutup, dan ketat penutupnya.

Kelebihan Tefal Manual Chopper ni.

- mempunyai mekanisma “pull to chop” dan bilah mudah dibersihkan.
- boleh memuatkan hingga 500ml isian.
- sangat memudahkan kerja dapur.
- mengurangkan penggunaan tenaga.
- Mudah penggunaan, hanya menggunakan tangan
- hasil progresif dan mudah dikawal
- produk direka dengan baik.


Pertama kali guna, nad buat nasi bubur untuk anak..ahhaha. Amik nasi yang telah ditanak, sekali dengan kentang yang distim. Kasi tarik dan tarik...





Lepas tu nad buat bumbu cili padi untuk masak dengan ikan..Hah masukkan semua bahan, tinggal tarik je..terus jadi bahan dia..

 http://www.lazada.com.my/online-revolution/

Hahaha..best sangat pakai Tefal Manual Chopper ni. Korang mesti nak jugak kan. Boleh dapatkan Tefal Chopper ni dengan harga promo di Lazada. Ada macam-macam jenis manual chopper ada dekat Lazada dengan harga murah. Boleh tekan link di SINI atau


Boleh guna code ni untuk diskaun. Klik jangan tak Klik.. #LZDMYRevolution
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. sekarang pakai ni je. senang sangat. tayah nak kena guna elektrik. jimat sangat!

    ReplyDelete
  2. menarik gak manual chopper ni...

    ReplyDelete
  3. Wow. Dah lama tringin nak bli chopper gini. Dlu dok aim tupperware. Ni pn nice gak

    ReplyDelete
  4. senang kak nowa nak buat garlic sauce sambal bacan humus.. heheheh..

    ReplyDelete
  5. Wah, buat sambal pun bleh guna tefal ni. Good idea!

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete
  6. mmg best.. lepas dpt mmg guna nih jer.. lesung batu buat pameran. huhu
    done follow nadia =)
    http://mummyjasmeen.blogspot.my/2016/12/thai-food-festival.html

    ReplyDelete
  7. mudah ja kan. yg busyra punya tak guna lg... hehe

    ReplyDelete